Anbudsoversikt for Rammeavtale for levering av profileringsartikler til Forsvarets forskningsinstitutt (FFI)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

Forsvarets Forskningsinstitutt har inngått avtale med Ide House Of Brands AS for levering av profileringsartikler. Anbudets vekting var 30% for produktkvalitet, 40% for gjennomføringskvalitet og 30% for pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Ide House Of Brands AS
Antall mottatte tilbud
7
Kontraktsverdi
3 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 3 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for levering av profileringsartikler til Forsvarets forskningsinstitutt (FFI)
Tildelingskriterium 1

Produktkvalitet
Tildelingskriterium 2

Gjennomføringskvalitet
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner