Anbudsoversikt for Rammeavtale for medieovervåkning
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Data og analyse
Digitaliseringsdirektoratet ønsker å inngå en avtale om medieovervåkning som gir et best mulig bilde av nasjonale, regionale og lokale medier i Norge, både på nett, papir, radio og tv. Medieovervåkningen skal dekke tidsskrifter og sosiale medier. Avtalen skal også dekke Digitaliseringsdirektoratets behov for eksterne medieanalyser. Derfor må tilbyderne dokumentere evne til å levere gode og kostnadseffektive medieanalyser. Medieovervåkningen skal gi Digitaliseringsdirektoratet best mulig oversikt over og varsler om relevante søkeord og profiler. Treffene må kunne formidles til hele organisasjonen, for eksempel gjennom løpende oppdatering på intranettet og som treffsikre nyhetsvarsler på sms og e-post til interne abonnementer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for medieovervåkning
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 1 100 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder