Anbudsoversikt for Rammeavtale for medisininnkjøp

Brief

Medisinsk bildebehandlingsutstyr

Hitra Kommune trenger en totalleverandør for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner for kjøp og levering av legemidler, pakking av multidose og diverse apotektjenester i Trøndelag. Leverandøren må kunne levere alle typer legemidler som finnes på markedet i henhold til apotekforskriften. Tildelingskriteriene er pris (80%) og kvalitet knyttet til bestilling, logistikk og service (20%), hvor funksjonalitet og brukervennlighet i bestillingssystemet og leveringsrutiner vil bli vektlagt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for medisininnkjøp
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Emil Melting
Kontakt telefon
+47 72441700
Adresse
Rådhusveien 1, 7240 HITRA
Lokasjon
Estimert verdi
2 300 000,00 kr
Beskrivelse
Anskaffelsen er en rammeavtale som skal inngås med én leverandør for kjøp og levering av legemidler, pakking av multidose og diverse apotektjenester for Hitra kommune.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen er en rammeavtale som skal inngås med én leverandør for kjøp og levering av legemidler, pakking av multidose og diverse apotektjenester. Leverandøren skal være totalleverandør av legemidler og skal til enhver tid kunne levere alle typer legemidler som finnes på markedet jfr § 26 om forhandlingsplikt i FOR-2001-02-26-178: Forskrift om apotek (apotekforskriften). For detaljert beskrivelse av anbudet vises det til vedlegg B – Kravspesifikasjon.
Tildelingskriterium 1
Pris
Se prisskjema - Vedlegg C
Tildelingskriterium 2
Bestilling, logistikk og service
unksjonalitet og brukervennlighet i leverandørens bestillingssystem og leveringsrutiner vil bli vektlagt. Med funksjonalitet og brukervennlighet menes: • Funksjonalitet som sikrer at bestiller får opp billigste tilgjengelige produkt. • Mulighet til å ta ut egne rapporter • Søkefunksjonalitet • Mulighet for tilgang for flere bestillere per enhet. • Opplysninger om eventuelle varere satt i rest. • Beskrivelse av bestillinger som gjøres uten å bruke bestillingssystem. • Leverandørens forslag til implementering av bestillings- og leveringsrutiner
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren må være lovlig registrert med org.nummer.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    18. mai 2025, 09:34

  2. Frist for spørsmål

    18 døgn

    9. juni 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    16. juni 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    16. juni 2025, 10:15

  5. Startdato for avtale

    14. aug. 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    16. sep. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    15. aug. 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner