Anbudsoversikt for Rammeavtale for passiv branntetting med tilhørende bygningsmessige arbeider

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Boligbygg Oslo Kf trenger kompetanse innen passiv brannsikring og bygningsmessige arbeider for å levere rammeavtale til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal utføres passivt brannsikringsarbeid, utskifting av branndører, installasjon av selvlukkere og rømningsstiger. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha systemer for ansvarlig næringsliv i henhold til FNs og OECDs retningslinjer, samt god erfaring fra lignende oppdrag med dokumenterte referanser de siste 5 årene og et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for passiv branntetting med tilhørende bygningsmessige arbeider
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Niels Fredrik Brandvol Hohle
Kontakt telefon
+47 47796423
Adresse
Wergelandsveien 3, 0167 OSLO
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Beskrivelse
Formålet med anskaffelsen er å dekke Boligbyggs behov for å utføre passivt brannsikringsarbeid med tilhørende bygningsmessige arbeider og eventuelt også forestå utskifting av et antall branndører der det måtte være behov. I tillegg vil avtalen også kunne benyttes til bytte og installasjon av selvlukkere og rømningsstiger.
Kvalifikasjonskrav 1
• Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten
• Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Boligbygg tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon (årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall).
Kvalifikasjonskrav 2
AKTSOMHETSVURDERINGER FOR ANSVARLIG NÆRINGSLIV
Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv jf. kontraktens pkt. 12 Plikt til å utføre forenklet aktsomhetsvurdering. Med dette menes at Leverandøren har implementert tiltak og systemer som brukes i Leverandørens arbeid for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt hindre miljøødeleggelser og korrupsjon. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Dokumentasjonen skal inneholde: • Formelle policy/retningslinjer som omfatter en forpliktelse om å etterleve krav til et ansvarlig næringsliv.
Kvalifikasjonskrav 3
God erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang.
Oversikt over leverandørens viktigste, relevante leveranser de siste 5 år, herunder opplysninger om type prosjekt, entrepriseform, rolle i referanseprosjekt, prosjektets verdi, tidspunkt, mottaker (navn, telefon og e-post). Vedlegg 5 kan fylles ut, eller det kan benyttes eget skjema hvor all tilsvarende informasjon fremkommer. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem
Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Leverandøren skal vedlegge prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene. Alternativt: Leverandøren kan fremlegge attest for firmaets kvalitetsledelsessystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetsledelsesstandarder, eksempelvis ISO 9001 eller tilsvarende.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    1. des. 2023, 15:09

  2. Åpningsdato

    10. jan. 2024, 11:00

  3. Frist for innlevering

    10. jan. 2024, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner