Anbudsoversikt for Rammeavtale for prosjektledertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Det stilles store krav til Bymiljøetatens gjennomføringsevne. For å sikre dette har Bymiljøetaten behov for å kunne hente inn prosjektledertjenester for investeringsprosjekter og andre prosjekter tilknyttet Bymiljøetatens virksomhet på kort varsel. Det er ønskelig å inngå parallelle rammeavtaler med 3-5 leverandører med en varighet på 2 år med opsjon på 1 +1 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for prosjektledertjenester
Estimert verdi
120 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta egen kredittvurdering og rating av leverandøren.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav Leverandøren skal ha meget god erfaring med tilsvarende oppdrag innen alle roller. Det kreves god kapasitet Dokumentasjonskrav: En oversikt over de viktigste tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner