Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Rogaland fylkeskommune skal inngå ny rammeavtale for renholdsprodukter, papir og plast. Denne rammeavtalen skal omfatte levering av renholdsprodukter til drift og vedlikehold av bygg i hele fylket. Dette inkluderer videregående skoler, tannklinikker, og kontorbygg.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Sola Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale som omfatter daglig rengjøring, periodisk renhold og hovedrengjøring av bygninger tilknyttet skolene, kulturbygg, idrettshaller, svømmehaller, samt vikarrenhold og utvask av kommunale boliger i Rogaland. Tjenestene skal leveres som en del av en rammeavtale, og det er krav om at leverandøren er registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Rogaland Fylkeskommune trenger en rammeavtale for mindre vegarbeider i Rogaland over 2 år, med en maksimal totalverdi på 400 millioner kroner. Avtalen omfatter oppdrag som fortau, bussholdeplasser, gang- og sykkelveger, kollektivfelt, rundkjøringer, støyskjermer, støttemurer, belysningsanlegg, bergsikring, kant- og veg forsterkning, trafikksikkerhetstiltak som rekkverk og tiltak i sideareal, oppsetting av skilt, riving og sanering av bygg, flytting av garasje/bygning, trafikkdirigering og dekkelegging. Tildelingskriteriene er pris med 70% vekt og klimaavtrykk og miljøbelastning med 30% vekt.
Lørenskog Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter renholds- og saniteringstjenester, og leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Asker Kommune trenger levering av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner over hele avtaleperioden. Oppdragsgiver har også opsjon på å kjøpe renholdsmaskiner. Konkurransen er åpen for alle interesserte leverandører, og forhandlinger er ikke tillatt. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%), samt klima og miljø (30%).