Anbudsoversikt for Rammeavtale for storhusholdningsutstyr
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Industrielt kjøkkenutstyr
Åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp, montering/installering og vedlikehold/service av storhusholdningsutstyr.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for storhusholdningsutstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 18937100 Poser til pakning av varer
- 39141000 Kjøkkenmøbler og utstyr
- 39221130 Oppbevaringsbokser til mat
- 39312000 Utstyr til mattilberedning
- 39330000 Desinfeksjonsutstyr
- 39360000 Forseglingsutstyr
- 39370000 Vanninstallasjoner
- 39711100 Kjøleskap og frysere
- 39711400 Griller, kokeplater, varmeplater og kokespiraler
- 39713200 Vaske- og tørkemaskiner til tøy
- 39713210 Vaske-/tørkemaskiner
- 42513000 Kjøle- og fryseutstyr
- 42513220 Kjøledisker
- 42716000 Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner
- 42959000 Oppvaskmaskiner til storhusholdning
- 50882000 Reparasjon og vedlikehold av restaurantutstyr
- 50883000 Reparasjon og vedlikehold av cateringutstyr
- Estimert verdi
- 24 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1 i Konkurransegrunnlaget - Skatteattester: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkrever- kontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav 6 i Konkurransegrunnlaget- Registrering i DSBs Elvirksomhetsregister: Leverandøren skal ha nødvendig godkjenninger til å foreta reparasjoner av elektrisk utstyr og være registrert i Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) under Elvirksomhets-registeret. Dokumentasjonskrav: Bekreftelse/bevis for registrering i DSBs Elvirksomhetsregister.
Krav 3 i Konkurransegrunnlaget - Økonomi: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir Oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifsert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Dokumentasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren - typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen Oppdrags-giver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og fnansielle stilling med ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Krav 4 i Konkurransegrunnlaget - Gjennomføringsevne: Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse/redegjørelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. og en redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i løpet av de tre siste år. Krav 5 i Konkurransegrunnlaget: - Erfaring: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes lengre kontraktsforhold om levering, installering og vedlikehold av storhusholdningsutstyr til kunder med liknende ordrevolum som Oppdragsgiver. Dokumentasjonskrav: Referanseoversikt over leverandørens 3-5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, inkludert opplysninger om navn på kunde/oppdragsgiver, kontraktens verdi, tidspunkt for levering, beskrivelse av leveransens innhold, samt navn og kontaktinformasjon hos kunde. Vedlegg 9 Mal for referanseoversikt skal fylles ut og vil benyttes til kvalifiseringsformål.