Anbudsoversikt for Rammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Industrielt kjøkkenutstyr

Arendal Kommune har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av storkjøkkenutstyr, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper, med en estimert totalverdi på 7 millioner kroner. Avtalen skulle dekke behovene til kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter og fritidsklubber, med levering til alle oppdragsgivers adresser. Avlysningen skyldes en behovsendring hos oppdragsgiveren, og det var mottatt fem tilbud i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Besluttning av oppdragsgiveren på grunn av behovsendring
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Daniel Olsen
Kontakt telefon
+47 90580859
Adresse
Sam Eydes plass 2, 4836 ARENDAL
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Beskrivelse
Rammeavtalen omfatter behov for produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenutstyr/redskaper. Produktene benyttes blant annet av kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter, fritidsklubber med mer. Alle virksomheter/enheter hos oppdragsgiver skal kunne benytte avtalen. Levering skal gjøres til alle oppdragsgivers adresser/virksomheter. Delkontrakt 1; Produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og service/reparasjon. Det er et hovedmål å vedlikeholde eksisterende utstyr, så service/reparasjoner vil benyttes før det gjøres kjøp av nye produkter. Dersom avtaleleverandør ikke kan utføre service/reparasjoner på eksisterende utstyr, vil dette gå utenfor denne avtalen. Delkontrakt 2; Kjøkkenutstyr/redskaper; servise, glass og bestikk mv. Avtalen omfatter ikke småelektriske produkter som brødristere, kaffetraktere, vaffeljern mv. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene.
Tildelingskriterium 1
Pris
Utfylt prisskjema
Tildelingskriterium 2
Kvalitet og service
Leverandøren beskriver produktenes/utstyrets brukervennlighet og funksjonalitet, samt hvilken service som tilbys. Særlig rundt responstid ved kritisk stans ol.
Tildelingskriterium 3
Miljø
1. Herunder hvilke konkrete miljøtiltak leverandøren kan ivareta i denne avtalen. 2. Besvarelsen bør inneholde: • Miljømerker • Tilbudte maskiners lydnivå • Tilbudte maskiners energiforbruk • Tilbudte maskiners vannforbruk • Tilbudte maskiners vaskemiddelforbruk • Gjenbruk Oversikt over miljømerker på tilbudt modell. Lydnivå og forbruk fylles ut i merket felt i prisskjema. Dokumenteres med produktblad eller tilsvarende dokumentasjon fra produsent, datert før kunngjøringsdato. For kjøkkenutstyr/redskaper, teller det positivt om besvarelsen inneholder elementer fra punkt 2, men der det ikke er mulig, vil leverandørens forpliktelser etter punkt 1. bli vurdert. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen og dokumentasjonen
Tildelingskriterium 4
Pris
Utfylt prisskjema
Tildelingskriterium 5
Kvalitet og service
Leverandøren beskriver produktenes/utstyrets brukervennlighet og funksjonalitet, samt hvilken service som tilbys. Særlig rundt responstid ved kritisk stans ol.
Tildelingskriterium 6
Miljø
1. Herunder hvilke konkrete miljøtiltak leverandøren kan ivareta i denne avtalen. 2. Besvarelsen bør inneholde: • Miljømerker • Tilbudte maskiners lydnivå • Tilbudte maskiners energiforbruk • Tilbudte maskiners vannforbruk • Tilbudte maskiners vaskemiddelforbruk • Gjenbruk Oversikt over miljømerker på tilbudt modell. Lydnivå og forbruk fylles ut i merket felt i prisskjema. Dokumenteres med produktblad eller tilsvarende dokumentasjon fra produsent, datert før kunngjøringsdato. For kjøkkenutstyr/redskaper, teller det positivt om besvarelsen inneholder elementer fra punkt 2, men der det ikke er mulig, vil leverandørens forpliktelser etter punkt 1. bli vurdert. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen og dokumentasjonen

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    24. feb. 2025, 13:56

  2. Kunngjøring av resultat

    17. mars 2025

  3. Startdato for avtale

    31. mars 2025, 00:00

  4. Sluttdato for avtale

    2 år

    31. mars 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner