Anbudsoversikt for Rammeavtale for transport, mottak og behandling/destruksjon av farlig avfall og byggavfall

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale for transport, mottak og behandling/destruksjon av farlig avfall og byggavfall. Deltilbud 1 gjelder transport, mottak og behandling/destruksjon av småkolli farlig avfall. Deltilbud 2 gjelder transport av vinduer og mottak og behandling/destruksjon av byggavfall med og uten farlig avfall. Kontraktsperioden er på 3 år med opsjon for Oppdragsgiver til å forlenge kontrakten for inntil ytterligere 1 år på uendrede vilkår. For ytterligere spesifikasjoner, se kravspesifikasjonen i vedlegg 2 a for deltilbud 1 og vedlegg 2 b for deltilbud 2.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for transport, mottak og behandling/destruksjon av farlig avfall og byggavfall
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Kvalitet (miljø)
Tildelingskriterium 2

Tildelingskriterium 3

Kvalitet (miljø)
Tildelingskriterium 4

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente ut kredittrating fra Bisnode Credit, og legge denne til grunn i vurderingen.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav I: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de viktigste oppdragene som leverandøren har utført de siste tre årene, inkludert opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunkt for utførelse og navn på mottaker/oppdragsgiver. Krav II: Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Krav III: Det kreves et godt og velfungerende ledelsessystem for kvalitet og miljø for tjenestene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsestiltak og kvalitetssikringstiltak. Leverandør kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å fremlegge en kopi av relevante miljøsertifikater/miljøstandarder slik som ISO 14001, ISO 9001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende eller ved at leverandør fremlegger en beskrivelse av firmaets eget system og rutiner.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner