Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Kvam Herad trenger rørleggertjenester for å levere VA-rørleggingsarbeid i Vestland over 4 år til en verdi av 10 000 000 NOK. Arbeidet inkluderer utskifting av komponenter, ombygging og oppgradering, sveising av PE-rør, montering og legging av VA-rør i henhold til Kvam Herads normer, samt reparasjon av vannlekkasjer på ledningsnett. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha utført lignende tjenester tidligere med opptil tre års erfaring og ha nødvendig teknisk personell eller enheter for kvalitetskontroll.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kvam herad ønskjer å inngå rammeavtaler for innkjøp av tekniske handverkstenester. Eit av føremåla med å etablere slike rammeavtalar er å sikre effektivitet i innkjøpsprosessane. Det er vidare eit mål at rammeavtalane skal sikre stabilitet og gje føreseielege rammar for Kvam herad og leverandørane. Det vert avhalde informasjonsmøte om avtaleområdet via Teams 5. juni 2024 kl.10:30. Påmelding til møte vert sendt ut via Mercell til registrerte tilbydarar/tilbydarane som har meldt interesse. Oppdragsgivar vil orientera om konkurransegrunnlaget , kravspesifikasjonar og forventningar til gjennomføring av oppdrag. Denne rammeavtalen omfattar området for VA-røyrleggjingsarbeid. Arbeidet omfattar:Utskifting av komponentar. Ombyggings- og oppgraderingsarbeid. Sveising av PE røyr iht. (speilsveis og el-muffe). NS416-2:2008Montering og legging av VA røyr iht. Kvam herad sin til ein kvar tid gjeldande VA-norm. Reparasjon av vasslekkasjar på VA leidningsnett (akutt og planlagde). Arbeidet gjeld både innvendig og utvendig VA røyrarbeid. Dokumentasjon og rapportering.“Mini konkurransar” innan fagområda utført som totalentreprise etter NS8407 eller som utføringsentreprise etter NS 8406. Rammeavtalane er tenkt å skulle dekke hovuddelen av oppdragsgjevar sine kontinuerlege behov for dei tenester som er omhandla i denne konkurransen. Kvam herad skal ha ei rett, men inga plikt til å nytte rammeavtalane. Oppdragsgivar legg opp til at det i avtaleområde VA-Røyrleggjararbeid kan tildelast rammeavtale til minimum 3 leverandørar og maksimum 7 leverandørar, føresett at det i konkurransen kjem eit tilstrekkeleg tal eigna tilbod frå kvalifiserte tilbydarar. Dersom det er mindre enn 3 tilbydarar vil ein likevel vurdere å etablere rammeavtalar med 1 eller 2 leverandørar, der dette er hensiktsmessig. Rammeavtalen har ein kontraktperioden på 2 år. Forventa startstidspunkt for kontrakten er 21.06.2024. Oppdragsgivar har opsjon på forlenga avtalen på likelydande vilkår med inntil 1 + 1 år. Maksimal avtaleperiode er 4 år.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga følger lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974, del I og del III. Prosedyreform er open anbodskonkurranse, jf. FOA § 13-1 (1). I denne konkurransen er det ikkje anledning til å forhandle. Det inneberer at det ikkje er anledning til å endre tilbodet etter tilbodsfristens utløp. Oppdragsgivar kan gjennomføre avklaringar i henhold til anskaffelsesforskriften § 23-5 dersom dette vert vurdert som hensiktsmessig. Vi gjer merksam på at avklaringsadgangen er en rett og ikkje en plikt for oppdragsgiver. Miljø:Oppdragsgjevar kan erstatta klima og miljøomsyn i tildelingskriteria med klima og miljøkrav i kravspesifikasjonen, dersom der er klart at dette gjev betre klima og miljøeffekt, jf. FOA §7-9 fjerde ledd fyrste punktum. Etter ei konkret vurdering har Kvam herad kome fram til at ein i dei overordna rammeavtalane for tekniske handverkartenester vil kunne sikra ein klart betre klima- og miljøeffekt ved å stilla krav, enn ved å nytta miljø som tildelingskriterium. Då rammeavtalen omfattar fleire mindre små oppdrag har byggherre sett søkelys på å finna klima- og miljøkrav som set fokus på miljøvennlege køyretøy, miljømerka/svanemerka produkt, samt gjennomføring som minskar transportavstandar og sikrar gjenbruk. Oppdragsgjevar vil be om dokumentasjon på at krav over vert oppfylt og vil føra kontroll med at krav vert oppfylt i kontraktsperioden. Ved gjennomføring av minikonkurransar for oppdrag gjennom rammeavtalane vil miljø som utgangspunkt verta nytta som tildelingskriterium, med vekt på 30 %.

    Kontakt navn
    Øystein Ølmheim
    Kontakt telefon
    +47 56 55 30 00
    Adresse
    Grovagjelet 16, 5600 NORHEIMSUND

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Valt leverandør skal ha oppfylt sine plikter for innbetaling av skatt og meirverdiavgift. Den valgte leverandøren skal på førespurnad frå oppdragsgivar levere skatteattest for skatt og meirverdiavgift. Dette gjeld berre dersom valte leverandør er norsk. Utanlandske leverandørar må på førespurnad legge frem tilsvarande attester frå sitt land som kan dokumentera at bedrifta har ordna skatte- og avgiftsforhold. Skatteattesten skal ikkje være eldre enn 6 månader rekna frå tilbodsfristen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner