Anbudsoversikt for Rammeavtale – Håndverkertjenester Elektro Region 1

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektroarbeider på elektriske anlegg i boliger, skoler, institusjoner etc. For leverandører med nødvendig godkjenning vil rammeavtalen også innbefatte brannalarm og nødlys samt svakstrøms anlegg som innbrudd og kameraovervåkning. Anskaffelsens innhold er tjenester som beskrevet ovenfor og vil omfatte reparasjoner, vedlikehold, ombygninger og nybygg. I tilknytning til arbeidene vil det også inngå materialer som trengs til de ulike operasjoner. Unntak vil gjelde i de tilfeller oppdragsgiveren selv fremskaffer varer/materialer til arbeidet. Avtalen omfatter også mindre tilstøtende arbeider og arbeid som hører naturlig under fagområdet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale – Håndverkertjenester Elektro Region 1
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/ økonomiansvarlig. Merkes DOK01 Skatteattest
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste kjente regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Nystartede firma vedlegger tilsvarende dokumentasjon så langt den foreligger Merkes DOK02 Kredittvurdering
Kvalifikasjonskrav 3

Kapasitet Tilbyder skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag/leveranser på avtalen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav. Dette inkluderer språk-krav i henhold til Bilag 1, pkt. 9. En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder oversikt over personell med fagbrev. Merkes DOK03 Kapasitet Erfaring Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag for fagområder tilbyder leverer tilbud for. Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens inntil 5 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: - Navn kunde/mottaker - Oppdragets omfang - Beskrivelse av firmaets rolle - Oppdragets verdi - Tidspunkt for leveransen - Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 – Referanseskjema. Nystartede firma vedlegger tilsvarende dokumentasjon så langt den foreligger. Dette kan eksempelvis være erfaring for ansatt personell. Kvalitetsstyringssystem Tilbyder skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Merkes DOK04 Kvalitetsstyring Sentral godkjenning Tilbyder må ha de nødvendige kvalifikasjoner som tilsvarer det som kreves for sentral godkjenning i tiltaksklasse 2 i funksjonsområdet: «ansvarlig utførende». Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Dokumentasjon på sentral godkjenning i tiltaksklasse 2. Eller tilsvarende ved å ha alternativ dokumentasjon som synliggjør at foretak vil oppnå nødvendige og relevante faglige kvalifikasjoner for å gjennomføre tiltak som «ansvarlig utførende» tilsvarende tiltaksklasse 2. Merkes DOK06 Tiltaksklasse

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner