Anbudsoversikt for Rammeavtale - Kjøp av billetteringsutstyr til busser og hurtigbåter som kjører på oppdrag for FRAM

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Reise, kollektiv og trafikk

Møre og Romsdal fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver) skal inngå kontrakt med èn leverandør (heretter kalt Leverandør) på billetteringsutstyr til busser og hurtigbåter som kjører på oppdrag for FRAM. Kontrakten deles inn i to avtaler: Rammeavtalen (Kjøpsavtalen) har følgende formål: - Innkjøp av maskinvare til billetteringsformål i buss og hurtigbåt  Vedlikeholds- og driftsavtale (SSA-V) har følgende formål: - Drift og support av innkjøpt utstyr  For mer informasjon om kontraktens omfang, se Vedlegg 2 Bilag til Kjøpskontrakt, Bilag 1 og Vedlegg 4 Bilag til SSA-V, Bilag 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - Kjøp av billetteringsutstyr til busser og hurtigbåter som kjører på oppdrag for FRAM
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
18 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Firmaattest Leverandør er et lovlig etablert foretak og er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Dokumentasjonskrav: Norske selskap: Firmaattest fra Foretaksregisteret (ikke eldre enn 6 måneder) Utenlandske selskap: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som beskrevet i lovgivningen i den stat der leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Økonomisk gjennomføringsevne Leverandøren skal ha tilstrekkelig soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene tilsvarende kredittrating B. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et kredittvurderingsselskap med lisens til å behandle personopplysninger.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandørs erfaring fra tilsvarende oppdrag: Leverandør skal ha erfaring fra minimum 2 like eller tilsvarende oppdrag de siste fem år for å være kvalifisert. Med like/tilsvarende oppdrag menes leveranse og drift- og vedlikehold med liknende nettbrettutstyr og tilsvarende volum. Dokumentasjonskrav: Fyll ut Prosedyreregler Bilag 3 Tilsvarende Oppdrag I vedlegget skal det gis opplysninger om: Oppdragets navn Oppdragsgiver Referanseperson hos Oppdragsgiver (navn, telefon og e-post) Leveranseår Kort beskrivelse av oppdraget hvor volum og maskinvare framgår Referansene vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er tilbyders ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner