Anbudsoversikt for Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for kjøp av dekk med tilhørende tjenester. Dette inkluderer dekk til busser i rutetrafikk, ekspressbusser og turbusser. Oppdraget omfatter bl.a.:  - Nye dekk  - Regummierte dekk  - Seiping av dekk  - Felger  - Montering på felg inkl. avbalansering  - Hjulskifte på Oppdragsgivers anlegg etter behov  - Tilhørende tjenester

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Kjøp av dekk med tilhørende tjenester
Estimert verdi
30 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører:  Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører:  Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Kav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører:  Firmaattest. Utenlandske leverandører:  Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert revisjonsberetning fra de 2 siste årene. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Det skal også vedlegges Kredittvurdering fra uavhengig kredittvurderingsselskap.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder:  En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet.  Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av miljøstyringssystemet leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten.  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av bedriftens interne antikorrupsjonsarbeider.  Compliance  Det skal gis en kortfattet beskrivelse av av virksomhetens systemer og/eller rutiner for å imøtekomme lover, regler og etisk etterrettelig forretningsførsel. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjon: 2 attester fra lignende leveranser de 2 siste årene. Attestene skal være signert eller skriftlig bekreftet av oppdragsgiver for de ulike leveransene, og skal som minimum inneholde:  Kort beskrivelse av leveransen.  Tidspunkt for gjennomføring. Dersom signert eller bekreftet attest ikke er mulig å få til, skal leverandøren levere en liste over relevante oppdrag med beskrivelse i henhold til punktene ovenfor. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis.  Omfang av leveranse i beløp.  Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner