Anbudsoversikt for Rammeavtale-kjøp av hvite, brunevarer og småelektriske varer.

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Haugesund Kommune trenger leverandører av hvitevarer, brunevarer og småelektriske varer for å utstyre boliger over 24 måneder til en verdi av 9 000 000 NOK. Rammeavtalen vil i stor grad bli benyttet for å møblere boliger for flyktninger, men kan også brukes av hele kommunens organisasjon. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og være tilknyttet en godkjent returordning for emballasje og utrangerte produkter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale-kjøp av hvite, brunevarer og småelektriske varer.
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal levere skatteattest sammen med sitt tilbud. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Minimumskrav til kredittverdighet: A Ved å levere tilbud aksepteres det at Haugesund Kommune kan utfører kredittsjekk gjennom Bisnode Credit AS.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 2 mest relevante oppdrag og skla inneholde: - kort beskrivelse av oppdraget - størrelse eller verdi på oppdraget - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på oppdragsgivere og en kort beskrivelse av disse - E-post adresse og navn på kontaktperson hos oppdragsgivere. (Referanser vil bli kontaktet ved behov). Returordning for emballasje Miljø Tilbyder Tilbyder skal være tilknyttet returordning for emballasje, dokumentert med medlemsbevis (f.eks Grønt Punkt Norge), eller beskrivelse av eget system. Leverandør skal ha en returordning for produktene i avtalen som er i samsvar med gjeldende forskrifter og direktiver, og denne skal være inkludert i prisen for alle tilbudte produkter. Dokumenter medlemskap i returordninger for utrangerte produkter med medlemsbevis.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner