Anbudsoversikt for Rammeavtale låsesmedtjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Låsesmed- og sikkerhetstjenester
Det skal etableres rammeavtale for kjøp av låsesmedtjenester til Oslo kommunes virksomheter. Rammeavtalen skal omfatte alle typer låsesmedtjenester, både akutte og planlagte, til Oslo kommunes virksomheter samt Romsås sykehjem Attendo. Dette inkluderer levering, montering, vedlikehold, service og reparasjoner av alle typer låser og dørlukkere.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale låsesmedtjenester
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets, årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag med stort antall leveringspunkter og lignende totalomfang. Dokumentasjonskrav 1: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver samt en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav 2: Leverandøren skal ha kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten på en god måte gjennom hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter (også eventuelle underleverandører), som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. Krav 3: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av låsesmedtjenester. Dokumentasjonskrav 3: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Dersom leverandøren ikke rekker å få sertifiseringen innen tilbudsfristen og dersom leverandøren ikke kan klandres for det, må leverandøren dokumentere at kravene er oppfylt senest ved kontraktsinngåelse.