Anbudsoversikt for Rammeavtale markedsanalysetjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Rammeavtale om markedsanalysetjenester som omfatter gjennomføring av analyse på prosjekter og i forbindelse med evaluering og læring av Norsk Tippings innsatser. Anskaffelsen er delt inn i fire leveranseområder, og det skal inngås en avtale for hvert område: 1: Merkevare- og tilfredshetsmålinger, 2: Trendanalyser og produkt-/ konsepttesting, 3: Databerikelse og målgruppevalidering og 4: Kundepanel. Det er mulig å gi tilbud på ett eller flere områder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale markedsanalysetjenester

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner