Anbudsoversikt for Rammeavtale markedsanalysetjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Markeds- og opinionsundersøkelser
Rammeavtale om markedsanalysetjenester som omfatter gjennomføring av analyse på prosjekter og i forbindelse med evaluering og læring av Norsk Tippings innsatser. Anskaffelsen er delt inn i fire leveranseområder, og det skal inngås en avtale for hvert område: 1: Merkevare- og tilfredshetsmålinger, 2: Trendanalyser og produkt-/ konsepttesting, 3: Databerikelse og målgruppevalidering og 4: Kundepanel. Det er mulig å gi tilbud på ett eller flere områder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale markedsanalysetjenester
- Kategori (CPV)