Anbudsoversikt for Rammeavtale - Medisinsk forbruksmateriell OFA

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer

Vi ønsker med denne anskaffelsen å få på plass en solid og seriøs leverandør av medisinsk forbruksmateriell som både kan levere et bredt spekter av egnede varer, men også tilhørende leveranse, service- og produktrelaterte tjenester, opplæring, rådgivning mv. Vi ønsker en samarbeidspartner som vi kan utfordre, men som også kan utfordre oss i våre daglige rutiner, valg av produkter og bruk av produkter. En enkelt kommune består av flere deltakende enheter med til dels svært ulike behov, alt fra hjemmesykepleie, sykehjem og legevakt. Hovedregelen for denne konkurransen skal være at tilbudte produkter er av generelt høy kvalitet, mens vi som kunde gis mulighet til å velge enklere og rimeligere produkter der vi opplever det som hensiktsmessig.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Medisinsk forbruksmateriell OFA
Estimert verdi
900 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Skatteattest Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Foretaks/faglig register Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Merk: Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiveren anser egnet. Kort redegjørelse for saklig grunn samt alternativ dokumentasjon skal leveres sammen med tilbudet innen tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3

Kvalitetssikringssystem Leverandør skal ha implementert og ha et fungerende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av firmaets kvalitetssikringssystem som er implementert i virksomheten. Dersom leverandør er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, vil det være tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Miljøledelsessystem Leverandøren skal ha implementert og ha et godt system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsessystem som er implementert i virksomheten. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, vil det være tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner