Anbudsoversikt for Rammeavtale multidosedispenser – for spesielle brukerbehov
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - E-læring og undervisning
I dag benyttes det mye ressurser i bydelenes hjemmetjenester til å påse at brukere som er avhengig av medisiner flere ganger daglig tar sin medisin. Manuelle rutiner kan også medføre feil-medisinering. Mange brukere vil ha stor nytte av en elektronisk medisindispenser i egen bolig som automatisk påminner bruker om å ta medisin. Dersom medisinen ikke er tatt eller det er oppstått en feil vil det bli sendt et varsel til ansvarlig oppfølger. Oslo kommune har tidligere inngått en avtale for en enklere multidose-dispenser. Denne aktuelle anskaffelsen gjelder en multidose-dispenser som kan anvendes av en bredere brukergruppe med spesielle behov. Disse behovene framgår av kravspesifikasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale multidosedispenser – for spesielle brukerbehov
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.