Anbudsoversikt for Rammeavtale om kjøp av middag til open omsorg og heimebuande i Gulen kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Gulen kommune har fire bu- og omsorgssenter med tilsaman 48 plassar. Rammeavtalen gjeld for tre av desse; Brekke, Dalsøyra og Byrknes bu- og omsorgssenter. Open omsorg i Gulen kommune er organisert med fire omlag like store soner; Brekke, Dalsøyra, Eivindvik og Byrknes. Brekke bu- og omsorgssenter ligg i indre delen av Gulen kommune med 12 plassar. Dalsøyra bu- og omsorgssenter ligg i midtre delen av Gulen kommune med 12 plassar. Byrknes bu- og omsorgssenter ligg i ytre delen av Gulen kommune med 12 plassar. Eivindvik bu- og omsorgssenter ligg i kommunesenteret Eivindvik med 12 plassar. I tillegg til faste plassar, kjøper og heimebuande i sonene middag. Gulen kommune ønsker at innbyggerne skal bu heime. Middagsombringing er eit viktig tiltak for å nå dette. I dag vert det levert 35 porsjonar middag fordelt på dei tre sonene som rammeavtalen gjeld for.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale om kjøp av middag til open omsorg og heimebuande i Gulen kommune
Tilleggskategorier (CPV)
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

For å kunne få sitt tilbud evaluert må leverandøren vedlegge dokumentasjon om at han oppfyller samtlige av de kvalifikasjonskravene som er oppgitt nedenfor samt at det ikke foreligger grunner til avvisning. Før en leverandør blir innstilt til kontraktsinngåelse skal den fremlegge dokumentasjonsbevis i henhold til de opplyste dokumentasjonskrav. Det er tilstrekkelig med kopier av attester og sertifikater, men originaldokumentet må kunne forevises etter anmodning fra oppdragsgiver. Dokumentasjonen må fremlegges uten opphold. Oppdragsgiver kan på et hvert tidspunkt i konkurransen be at leverandørene straks fremlegger alle eller deler av de etterspurte dokumentasjonsbevisene. Det legges til grunn at vilkårene i kvalifikasjonskravene er oppfylt i hele avtaleperioden. Foretaket skal være lovlig registrert Norske firma: Firmaattest fra Foretaksregisteret i Brønnøysund Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Dokumenteres med skatte- og merverdiavgifts attest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/) Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sin forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attest skal foreligge innen tilbudsfristens utløp, og skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag som beskrevet i dette dokument, hva gjelder omfang og kompleksitet. Som dokumentasjon skal leverandør vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre år, herunder opplysninger om oppdraget (kort beskrivelse), verdi, tidspunkt og navn på kunde. På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de to mest relevante oppdragene. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandør skal til enhver tid ha et velfungerende kvalitetssystem tilpasset oppdragets art og omfang. Dette kan enten dokumenteres ved en kortfattet redegjørelse, maks 2 sider, over leverandørens kvalitetssikringssystem, eller ved kopi av sertifisering, eksempelvis iht. ISO eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner