Anbudsoversikt for Rammeavtale om reparasjon av veidekke

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Grunnarbeid, anleggsvirksomhet og snøbrøyting

Vann- og avløpsetaten jobber med fornyelse, utbedring og reparasjon av etatens ledningsnett og installasjoner. Hoveddelen av dette ligger i byens gater, veier og fortau. Det pågår arbeid gjennom hele året. Etter at arbeidene på etatens ledningsnett og installasjoner er ferdig skal gravestedene dekkes og repareres snarest. Den nåværende rammeavtalen gjelder til og med 31.09.2017. Ettersom etaten har kontinuerlig et behov for den typen tjeneste, vil Avdeling Teknisk beredskap (ATB) anskaffe en ny rammeavtale om asfaltering, fjerning av løs masse, skjæring, fresing, setting av kantstein, legging av brostein/belegningsstein, asfaltmerking og istandsettelse av grøntarealer. (For detaljer – se vedlagt Konkurransegrunnlag).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale om reparasjon av veidekke
Estimert verdi
56 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest for henholdsvis skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder. Attestene fås ved henvendelse til det lokale skatteoppkreverkontor eller til skattekontoret. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Leverandøren skal ha økonomisk og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Virksomhetens tre siste årsregnskap eller utdrag fra disse dersom publisering av årsregnskap er påkrevd i staten hvor leverandøren er etablert (NB! Regnskap vil bli hentet inn av Oppdragsgiveren fra Brønnøysundregisteret). og Kredittvurdering (ikke eldre enn 3 måneder. Dokumentet skal leveres av leverandøren sammen med forespørsel om deltakelse). Kredittvurderingsdato anmodes å oppgis godt synlig i dokumentet.
Kvalifikasjonskrav 3

Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlig for kvalitetskontrollen, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten; En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. Leverandøren skal ha erfaring med tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over utførte relevante oppdrag som leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, sammen med opplysninger om tidspunkt, kontraktens verdi og navnet på mottaker/oppdragsgiver. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for de tjenestene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller visse kvalitetsstandarder, inkludert krav om universell utforming. Slike kvalitetssikringsstandarder skal være basert på relevante europeiske standardserier som er sertifisert av akkrediterte organer (eksempelvis ISO 9001:2008 eller tilsvarende). Oppdragsgiveren skal godta tilsvarende attester utstedt av organer i andre EØS-stater.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner