Anbudsoversikt for Rammeavtale om vintervedlikehold for rode 2-7 i Birkenes kommune

Brief

Grunnarbeid og beplantning

Birkenes Kommune trenger vintervedlikeholdstjenester for rode 2-7 i Agder, inkludert brøyting, høvling, skraping og strøing, under en rammeavtale med en varighet på ca. 5,5 år og en maksimal totalverdi på 21,1 millioner kroner. Anskaffelsen krever investeringer i maskiner og utstyr, og leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Tildelingskriteriene er pris (50%), miljø (30%), og kvalitet (20%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale om vintervedlikehold for rode 2-7 i Birkenes kommune
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Frida Lunde Uberg.
Kontakt telefon
+47 95493549
Kontakt e-post
frida@odinprosjekt.no
Adresse
KOMMUNEHUSET, 4760 BIRKELAND
Lokasjon
Estimert verdi
21 100 000,00 kr
Beskrivelse
Birkenes kommune skal inngå rammeavtale om vintervedlikehold av veier mv. for rode 2-7. Aktuelle tjenester som skal utføres under hver rammeavtale er brøyting, høvling, skraping, strøing mv. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1, hvorav bilag 1a-f viser kart over de enkelte rodene. Rammeavtalene vil ha en varighet fra 15. oktober 2025 og til og med 15. april 2031, totalt ca. 5,5 år. Oppdragsgiver finner at det foreligger særlige forhold, herunder større investeringskostnader til maskiner og utstyr, som begrunner at total avtaleperiode settes lenger enn hovedregelen på 4 år, jf. anskaffelsesforskriften § 26-1 (4).
Tildelingskriterium 1
Pris
Utfylt pristabell i bilag 2a Tilbudsskjema pkt. 7.
Tildelingskriterium 2
Miljø
Besvarelse av A*-krav 4.5 i bilag 1 - Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Leverandørs besvarelse gjøres i bilag 2a Tilbudsskjema.
Tildelingskriterium 3
Kvalitet
Besvarelse av A*-krav 3.4 og B-krav 4.2 i bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Leverandørs besvarelse gjøres i bilag 2a Tilbudsskjema.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Se punkt 8.4 i del I Konkurranseregler.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    12. mai 2025, 07:31

  2. Frist for spørsmål

    14 døgn

    5. juni 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    13. juni 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    13. juni 2025, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    13. sep. 2025, 10:00

  6. Startdato for avtale

    15. okt. 2025, 00:00

  7. Sluttdato for avtale

    15. apr. 2031, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner