Anbudsoversikt for Rammeavtale på arbeidstøy og friluftstøy til Lindesnes kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Markedsførings- og reklameprodukter
Lindesnes kommune ønsker å inngå rammeavtaler for arbeidstøy til ansatte i eksempelvis barnehage, skole, SFO, hjemmetjenesten, miljøterapeutisk, psykisk helse, boteam, Frisklivssentralen, fysio/ergo, og helsestasjoner. Avtalen kan benyttes av samtlige enheter i Lindesnes kommune. Avtalen omfatter ikke uniformer, teknisk arbeidstøy og verneutstyr.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale på arbeidstøy og friluftstøy til Lindesnes kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 18200000 Uteklær
- 18224000 Klesartikler av overtrukket eller impregnerte tekstilstoffer
- 18300000 Klesgjenstander
- 18330000 T-skjorter og skjorter
- 18412000 Sportstøy
- 18424000 Hansker
- 18440000 Hodeplagg
- 18800000 Fottøy
- 18810000 Fottøy, unntatt sports- og beskyttelsesfottøy
- 18814000 Fottøy med overdel av tekstilmaterialer
- 18820000 Sportsfottøy
- 18840000 Deler til fottøy
- 18920000 Reisegods, vesker og tilsvarende
- 18930000 Sekker og poser
- 79810000 Trykking
- 98393000 Skreddertjenester
- Estimert verdi
- 12 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på regnskapstallene for 2019 (Hvis ikke dette foreligger på tilbudstidspunktet skal årsregnskapet for 2019 vedlegges og kredittvurdering baseres på tallene fra 2018). Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. • Regnskapets balanse per 3. kvartal 2020 Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har bedt om - kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver etter en nærmere vurdering kan akseptere/anser egnet. Hva gjelder selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN - enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporterings-plikt til Brønnøysundregistrene, vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil kravet til tilfredsstillende kredittvurdering kunne innfris med alternativ dokumentasjon som da eventuelt må følge som en del av tilbudet.
Krav: Leverandøren skal ha metoder for styring av leverandørkjeden og sporbarhetssystemer som muliggjør oppfølging av kravene for etisk handel – grunnleggende krav til menneskerettigheter, miljø og ILOs kjernekonvensjoner. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av sporbarhetssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Beskrivelsen skal angi metoder og/eller systemer som muliggjør sporing av produksjonssteder og opprinnelsesland som er involvert i leverandørkjeden for varene i denne kontrakt. Krav: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Vedlegg 5 kan benyttes Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for kvalitetssikring Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av Leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for miljøledelse Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat