Anbudsoversikt for Rammeavtale på hotellovernatting i Kristiansand og Arendal sentrum
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Hotelltjenester og konferanser
Anskafflesens formål er å dekke oppdragdsgivers/kundens behov for hotellovernattingstjenester på tjenestereise. Formålet er å inngå parallelle rammeavtaler om hotellovernatting i Kristiansand og Arendal sentrum. Hotellavtalen for overnatting skal sikre god dekning og kvalitet i forhold til oppdragsgivers behov. Anskaffelsen er delt opp i delkontrakter (se punkt 4.11) : 1. Hotellovernatting i Kristiansand sentrum 2. Hotellovernatting i Arendal sentrum For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 Det skal inngås parallelle rammeavtaler med maksimum 3 hotellleverandører på hver delleveranse/delkontrakt, dvs. det skal inngås rammeavtale med maksimum 6 leverandører/hoteller. .
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Rammeavtale på hotellovernatting i Kristiansand og Arendal sentrum
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet, beliggenhet og service
Obligatoriske krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Nøkkeltallene må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra oppdrag av tilsvarende art og omfang. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) samt en kort beskrivelse av leveransen. Benytt vedlegg 5. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen, herunder bemanning og kapasitet til å dekke oppdragsgivers behov, slik dette er beskrevet i bilag 1 kravspesifikasjon og bilag 4a pris og kapasitet. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av leverandørens kapasitet, som viser bemanning og kapasitet. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av leveransen. Dokumentasjonskrav: Alternativ 1: Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av et uavhengig organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Alternativ 2: En annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne avtalen, herunder klare prosedyrer og arbeidsbeskrivelser, beskrivelse av ansvarsforhold, samt tilhørende kvalitetskrav/tiltak, for samtlige arbeidsoppgaver i virksomheten. Beskrivelsen skal være maksimalt to A4-sider. Krav: Leverandøren skal ha miljøledelses-/styringssystem. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal vedlegge en kortfattet redegjørelse, maksimalt 2 A4-sider, som oppgir leverandørens uttalte miljømål, miljøstyring, status for miljøarbeid i egen virksomhet og planlagt tiltak, av relevans for denne kontrakt. Alternativt kan det vedlegges dokumentasjon på relevant miljøsertifisering, som ISO 14001 eller EMAS-, Miljøfyrtårn eller annen tilsvarende dokumentasjon/sertifikater.