Sykehusinnkjøp Hf
Storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Værnesregionen Innkjøp innbyr til åpen tilbudkonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for levering av kopper og småkjøkkenutstyr til kommunenes enheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProVærnesregionen Innkjøp innbyr til åpen tilbudkonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for levering av kopper og småkjøkkenutstyr til kommunenes enheter.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Kongsvinger Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir, kaffe og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen i Innlandet. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.
Gjøvik Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita for Gjøvikregionen over 2 år, med opsjon på 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er tilbudt pris (60%), kvalitet (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.