Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av rammeavtale på prosjektledertjeneste for Øksnes kommune. Prosjektleder vil være, sammen med ledere ved kommunens tekniske etat, ansvarlig for gjennomføring av prosjekter innen fagområdene til bygg (rehabilitering og nybygg), vei, vann og avløp for Øksnes kommune.
Kontrakten vil gjelde for 2 år fra kontraktinngåelse. Oppdragsgiver skal ha ensidig opsjon på forlengelse av avtalen på samme vilkår på inntil 2 år, fordelt på + 1 år, + 1 år.
Opsjonen forlenges automatisk med 1 år, dersom ikke leverandøren mottar skriftlig oppsigelse innen utløpsdato.
Oppsigelsestid er 3 måneder dersom ikke oppdragsgiver velger å benytte opsjon.
Kontrakten kan maksimalt vare i 4 år.
Norsk skal være arbeidsspråket for drift og oppfølging av avtalen.
Anskaffelsens anslåtte verdi: opptil kr 2.0 MNOK for avtaleperioden på 2 år.
Det gjøres oppmerksom på at anskaffelsens anslåtte verdi er et estimat og vil derfor kunne variere og er ikke forpliktende. Rammeavtalen er ikke eksklusiv.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsbeskrivelseProsjektleder skal fungere og opptre som oppdragsgiver sin representant mot leverandører og entreprenørerProsjektleder skal oppfølge oppdragsgiver sine prosjekter fra «A-Å,» som innebærer blant annet:KontraktsoppfølgingHåndtering av nødvendig dokumentasjon som betalingsplan, framdriftsplan, HMS o.l. Gjennomføring av bygge-møter på stedet, eller via Teams o.l.
Håndtering av endringsmeldingerGjennomføring av overtakelse/overtakelsesforretningerEtter-oppfølging av oppdragetOversikten er ikke uttømmende.
Leverandøren skal oppgi timepris for 1200 timer prosjektleder, og 40 reiser til Øksnes kommune.
Prisen på reiser skal inneholde alle forventete kostnader som blant annet billetter for tog og/eller fly, drosje og/eller leiebil, bilutgifter ellers, kost og losjis og alt som naturlig vil falle under dette.
Oppdragsgiver vil holde med kontorplass under besøket