Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Øksnes kommune trenger en rammeavtale på prosjektledertjeneste for en periode på 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på opptil 2 millioner kroner. Prosjektlederen vil være ansvarlig for gjennomføring av prosjekter innen bygg, vei, vann og avløp, og skal fungere som kommunens representant mot leverandører og entreprenører. Arbeidsspråket skal være norsk, og leverandøren må oppgi timepris for 1200 timer samt kostnader for 40 reiser til Øksnes kommune. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av rammeavtale på prosjektledertjeneste for Øksnes kommune. Prosjektleder vil være, sammen med ledere ved kommunens tekniske etat, ansvarlig for gjennomføring av prosjekter innen fagområdene til bygg (rehabilitering og nybygg), vei, vann og avløp for Øksnes kommune. Kontrakten vil gjelde for 2 år fra kontraktinngåelse. Oppdragsgiver skal ha ensidig opsjon på forlengelse av avtalen på samme vilkår på inntil 2 år, fordelt på + 1 år, + 1 år. Opsjonen forlenges automatisk med 1 år, dersom ikke leverandøren mottar skriftlig oppsigelse innen utløpsdato. Oppsigelsestid er 3 måneder dersom ikke oppdragsgiver velger å benytte opsjon. Kontrakten kan maksimalt vare i 4 år. Norsk skal være arbeidsspråket for drift og oppfølging av avtalen. Anskaffelsens anslåtte verdi: opptil kr 2.0 MNOK for avtaleperioden på 2 år. Det gjøres oppmerksom på at anskaffelsens anslåtte verdi er et estimat og vil derfor kunne variere og er ikke forpliktende. Rammeavtalen er ikke eksklusiv.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsbeskrivelseProsjektleder skal fungere og opptre som oppdragsgiver sin representant mot leverandører og entreprenørerProsjektleder skal oppfølge oppdragsgiver sine prosjekter fra «A-Å,» som innebærer blant annet:KontraktsoppfølgingHåndtering av nødvendig dokumentasjon som betalingsplan, framdriftsplan, HMS o.l. Gjennomføring av bygge-møter på stedet, eller via Teams o.l. Håndtering av endringsmeldingerGjennomføring av overtakelse/overtakelsesforretningerEtter-oppfølging av oppdragetOversikten er ikke uttømmende. Leverandøren skal oppgi timepris for 1200 timer prosjektleder, og 40 reiser til Øksnes kommune. Prisen på reiser skal inneholde alle forventete kostnader som blant annet billetter for tog og/eller fly, drosje og/eller leiebil, bilutgifter ellers, kost og losjis og alt som naturlig vil falle under dette. Oppdragsgiver vil holde med kontorplass under besøket

    Kontakt navn
    Andreas Zietz
    Kontakt telefon
    +47 76185000
    Adresse
    Storgata 27, 8430 MYRE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner