Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Advokatfirmaet Øverbø Gjørtz AS trenger sekretariatstenester for å levere tjenester til kontrollutvalget i Møre og Romsdal fylkeskommune til en verdi av 10 000 000 NOK. Sekretariatstjenestene skal sikre at saker som behandles av kontrollutvalet er godt utredet og at vedtak blir gjennomført, i tråd med kravene i kommuneloven § 23-7.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffingas formål er å inngå kontrakt om kjøp av sekretariatstenester til kontrollutvalet i Møre og Romsdal fylkeskommune.Hovedtrekkene i prosedyrenSekretariatteneste for kontrollutvala er lovfesta i Lov om kommunar og fylkeskommunar (kommunelova), https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2018- 06-22-83?q=kommuneloven. Kontrollutvalets verksemd går fram av kommunelovas kapittel 23. Regelverket har i liten grad definert konkret kva oppgåver som skal leggast til sekretariatet. Men det går fram av kommunelova § 23-7 at sekretariatet skal sjå til at dei saker som blir handsama av kontrollutvalet er forsvarleg utgreia og at utvalet sine vedtak blir iverksett. Dette er krav til alle sekretariat. Det er likevel variasjon i kva oppgåver ulike sekretariat gjer og legg vekt på. i hovudsak innehar ei eller fleire av dei tre rollene, administrator, sakshandsamar eller utgreiingar. For nærmare skildring av tenesta syner oppdragsgivar til kravspesifikasjonen.

    Kontakt navn
    Elina Bjerkestrand
    Kontakt telefon
    +47 71249400
    Kontakt e-post
    egb@ovgj.no
    Adresse
    Julsundvegen 4, 6412 MOLDE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale på sekretariatsteneste til kontrollutvalet i Møre og Romsdal fylkeskommune
Estimert verdi
10 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner