Anbudsoversikt for Rammeavtale - Plastavfallssekker

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sandnes Kommune trenger plastavfallssekker for å levere en midlertidig løsning for kildesortering av plast i husholdninger i Rogaland over 1 år til en verdi av 1 500 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale på levering av disse sekkene som erstatning mens IVAR IKS sitt avfallssorteringsanlegg er ute av drift. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt system for kvalitetssikring og miljøstyring, samt relevant erfaring og tekniske kvalifikasjoner. Anbudets vekting er pris: 30%, kvalitet: 40%, miljø: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Plastavfallssekker
Lokasjon
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
1 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Tildelingskriterium 3
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.
Kvalifikasjonskrav 2
Kvalitetssystem
Det er krav at leverandør har et velfungerende system for sikring av kvalitet, tilpasset avtalens art og omfang.
Kvalifikasjonskrav 3
Miljøstyringssystem
Det er krav at leverandør har et velfungerende miljøstyringssystem, tilpasset avtalens art og omfang.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring som tilsier at leverandør er i stand til å håndtere kontrakten, hva gjelder omfang og kompleksitet. Dette kan eksempelvis være to (2) relevante/tilsvarende kontrakter, produksjon og leveranser over tid eller annet av relevans.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner