Anbudsoversikt for Rammeavtale-reisebyråtjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reisebyrå- og turisttjenester

Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet, heretter kalt Kunden, har som mål å inngå rammeavtale på levering av REISEBYRÅTJENESTER. I denne forespørselen deltar Bokn, Etne, Haugesund, Karmøy, Sauda, Suldal, Sveio, Tysnes, Tysvær og Vindafjord. Anskaffelsesprosedyren er åpen anbudskonkurranse i henhold til Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, og Forskrift om offentlige anskaffelser fastsatt ved kgl.res. av 12. august 2016 – med senere endringer. Anbudskonkurranser gir ikke anledning til forhandlinger om tilbudet. Etter at tilbudet er levert er det bare anledning til oppklaring av eventuelle uklarheter. Hver kommune er en selvstendig juridisk enhet, og en endelig avtale skal derfor signeres av ansvarlig person i den enkelte kommune.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale-reisebyråtjenester
Estimert verdi
18 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren og ev. underleverandør skal ha ordna forhold med tanke på innbetaling av skatt og merverdiavgift. Skatteattest for skatt/skatteattest for merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder fra tilbudsfrist. Dokumentet er å få hos Skatteetaten via Altinn Utenlandske leverandører skal legge fram attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Firmaattest; Det kreves at tilbyder tilfredsstiller krav gitt av offentlig myndighet til registrering • Utskrift eller attest fra foretaksregister som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandør er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kredittvurdering Det kreves god soliditet Haugesund kommune vil foreta kredittsjekk gjennom Infotorg / Bisnode Credit AS Minimumskrav til kredittverdighet: A (kredittverdig) • Tilbyder bes å legge ved aksept på at Haugesund kommune kan gjennomføre kredittsjekk gjennom Bisnode Credit AS. Vennligst bekreft i tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 3

Referanser; Det kreves at tilbyder har erfaring fra tilsvarende oppdrag • Fremlegge liste over 3 - 4 leveranser eller utførte tjenester, som er sammenlignbare med dette oppdraget. Det skal fremkomme navn på kunde, verdi på oppdrag, tidspunkt for oppdrag, navn på kontaktpersoner hos referanse med e-post og telefonnummer. Referansene skal ikke være eldre enn 3 år. Tilsvarende er minst av 2/3 av dette oppdraget i volum. (Referanser vil bli kontaktet ved behov) Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å påta seg oppdraget. • Leverandøren beskriver sin organisasjon med roller og ansvar samt klargjøring av grensesnittene mot oppdragsgivers organisasjon. Illustrer gjerne i form av et organisasjonskart med utfyllende tekst. Kort oversikt over virksomhetens samarbeidspartnere og underleverandører. Maksimum 2 A4-sider. Bruk gjerne kulepunkter. Illustrasjoner kommer i tillegg. Velfungerende kvalitetssikringssystem • Leverandøren skal beskrive og dokumentere det kvalitetssikringssystemet som vil brukes i oppdraget. Maksimum l A4-side • Sertifisering eller attest for kvalitetssikringssystem kan legges ved.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner