Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - renholdsmaskiner
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Rengjørings- og kontorrekvisita
Seksjon for bygningsdrift ved NTNU eiendomsavdeling vil anskaffe autonome gulvvaskemaskiner for renhold.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProInnlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) trenger en rammeavtale for vask og leie av arbeidstøy, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres til NTNU-campusene i Trondheim, Ålesund, Gjøvik, samt HUNT Forskningssenter i Levanger, med spesifikke behov for sykepleierutdanningen ved campus Ålesund. Avtalen omfatter vask av labfrakker, kitler, arbeidstøy til verksted, samt laken, sengetøy, matter, duker og noe leie av tøy. Tildelingskriteriene er basert på pris (60%) og kvalitet (40%), hvor leverandøren må beskrive sitt løsningsforslag.
Oppdragsgiver etablerer en dynamisk innkjøpsordning for heis, som omfatter følgende: - Større vedlikehold og utbedring - Utskifting - Rehabilitering - Modernisering - Nye heisanlegg (person- og vareheis) Vedlikehold og utbedringer med en verdi inntil 100.000 NOK eks mva vil bli håndtert gjennom separat rammeavtale for heisservice og vedlikehold. Oppdragsgiver tar forbehold om at nye heisanlegg kan være omfattet av entrepriser som kjøres som selvstendige konkurranser.
Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) trenger elektriker- og elektrotjenester for en rammeavtale i campusbyene Trondheim, med leveranser i Trøndelag. Anskaffelsen omfatter byggningsinnstallasjonsarbeid og er en del av en rammeavtale for å sikre kontinuerlig tilgang til nødvendige elektrotjenester. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren skal være registrert i et relevant foretaksregister. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Trondheim Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en estimert årlig verdi på 18 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Avtalen omfatter regelmessig renhold, periodisk rengjøring, renholdsrelaterte serviceoppgaver, samt renholdsledelse med innkjøp- og bestilleransvar, og skal dekke kommunens enheter i Trondheim. Det er to delkontrakter: bygge- og vedlikeholdsprosjekter samt utflyttingsrenhold, og fast renhold av kommunale utleieboliger. Leverandører må ha nødvendig faglig, teknisk og økonomisk grunnlag, samt erfaring fra tilsvarende arbeider. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.