Anbudsoversikt for Rammeavtale - Rørleggertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler for å dekke Boligbygg sitt behov for rørleggerarbeid. Boligbygg har i dag avtale på området med utløpsdato 1.september 2020, og har behov for å erstatte denne etter utløpsdatoen. Boligbygg har egen rammeavtale for håndverkertjenester flere faggrupper for bebodde leiligheter og fellesarealer, og for håndverkertjenester flere faggrupper ubebodde boliger. Disse avtalene inneholder rørleggerarbeid der hvor oppdraget inkluderer flere faggrupper. Nærværende avtale vil derfor gjelde rørleggerarbeid hvor dette er eneste faggruppe i oppdraget. Avtalen vil innebære arbeid i bebodde leiligheter og fellesarealer. Rammeavtalene vil primært benyttes av Boligbygg sin avdeling for drift og vedlikehold, men kan også benyttes av andre i Boligbygg for aktuelle oppdrag
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale - Rørleggertjenester
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Thomas Øiestad
- Kontakt telefon
- +47 47632618
- Kontakt e-post
- thomas.oiestad@bby.oslo.kommune.no
- Adresse
- Wergelandsveien 3, 0167 OSLO
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 36 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Beskrivelse
- Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler for å dekke Boligbygg sitt behov for rørleggerarbeid. Boligbygg har i dag avtale på området med utløpsdato 1.september 2020, og har behov for å erstatte denne etter utløpsdatoen. Boligbygg har egen rammeavtale for håndverkertjenester flere faggrupper for bebodde leiligheter og fellesarealer, og for håndverkertjenester flere faggrupper ubebodde boliger. Disse avtalene inneholder rørleggerarbeid der hvor oppdraget inkluderer flere faggrupper. Nærværende avtale vil derfor gjelde rørleggerarbeid hvor dette er eneste faggruppe i oppdraget. Avtalen vil innebære arbeid i bebodde leiligheter og fellesarealer. Rammeavtalene vil primært benyttes av Boligbygg sin avdeling for drift og vedlikehold, men kan også benyttes av andre i Boligbygg for aktuelle oppdrag
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
- Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. * Norske selskaper: Firmaattest. * Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
- Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. * Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Boligbygg tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon (årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall).
- God erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang. * Oversikt over leverandørens viktigste, relevante leveranser de siste 5 år, herunder opplysninger om oppdragsgiver, avtaletype, tidspunkt for utførelse, verdien av avtalen, beskrivelse av avtalen med dens innhold, omfang og forpliktelser, og leverandørens rolle, samt kontaktperson hos oppdragsgiver (navn, telefon og e-post). Vedlegg 9 kan fylles ut, eller det kan benyttes eget skjema. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser. - Tilstrekkelig kapasitet og egnet bemanning til å gjennomføre kontrakten. * Det skal gis en oversikt over firmaets totale bemanning, redegjørelse for at foretaket har tilstrekkelig kapasitet og egnet kompetanse til å gjennomføre oppdrag (kompetansematrise). - Det kreves at leverandøren har et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem. * Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO-sertifisering. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. - Prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte. * Leverandøren skal vedlegge dokumentasjon for at oppdrag utføres på en miljømessig forsvarlig måte. Dette kan dokumenteres med redegjørelse for eksisterende rutiner eller gyldig sertifikat fra tredjepartsverifisert system (eks Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS), kopi av innholdsfortegnelsen i leverandørens miljøstyringssystem, beskrivelse av systemet eller med annen relevant dokumentasjon.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
21. apr. 2020, 10:00
Frist for å melde interesse
25. mai 2020, 10:00
Åpningsdato
25. mai 2020, 10:00
Frist for innlevering
25. mai 2020, 10:00
Vedståelsesfrist
25. aug. 2020, 10:00