Anbudsoversikt for Rammeavtale rørleggertjenester 2024-2026 + 1 + 1

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Strand Kommune trenger rørleggertjenester og materiell for å levere vedlikehold og service på kommunale bygg i Rogaland til en verdi av 11 millioner NOK. Det skal utføres reparasjoner, vedlikehold, utbedringer, mindre ombygninger og årlig service på sprinkleranlegg. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha miljø- og kvalitetsstyringssystemer, samt erfaring fra lignende oppdrag og sertifisering innen sprinkleranlegg. Anbudets vekting er pris: 60% og kvalitet inkludert miljø, logistikk og rutiner ved hasteoppdrag: 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale rørleggertjenester 2024-2026 + 1 + 1
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jarle Karlsen
Kontakt telefon
+47 51743000
Adresse
Rådhusgaten 2, 4100 JØRPELAND
Lokasjon
Estimert verdi
11 000 000,00 kr
Beskrivelse
Oppdragsgiver skal inngå en 2-årig rammeavtale med opsjonsmulighet på 1 + 1 år, for kjøp av rørleggertjenester og rørlegger materiell. Inkludert i rammeavtalen er også årlig service på sprinkleranlegget i kommunale bygg. Oppdragsgiver ønsker et fleksibelt samarbeid med muligheter til at vi sammen med leverandør finner gode og økonomiske løsninger underveis.
Hovedtrekk i prosedyren
Rammeavtalen omfatter tjenester på/i kommunale bygg/anlegg i tilknytning til:reparasjonervedlikeholdutbedringermindre ombygningersprinkleranleggOmfanget av tjenesten kan variere fra år til år, men omfang de siste år har ligget rundt kr 2,5 mill.pr.år eks. mva. inkl. materiell.
Total kontraktsverdi inkl. opsjoner er estimert til ca kr 10 mill. Maksimal ramme settes til 11 mill. Verdien er veiledende og skal ikke medføre noen forpliktelser for kommunen eller rettigheter for tilbyder.
Ved større arbeider - herunder oppdrag over kr 100 000 eks mva forbeholder oppdragsgiver seg retten til om ønskelig å innhente tilbud fra flere leverandører.
Ved mindre suppleringskjøp forbeholder oppdragsgiver seg retten til å bruke andre leverandører der det er hensiktsmessig.
Oppdragsgiver vil for hvert oppdrag vurdere om materiell skal være en del av oppdraget innenfor rammeavtalen.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Miljø, logistikk og rutiner ved hasteoppdrag.
Kvalifikasjonskrav 1
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Norsk firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlanske firma: Attest utstedt av vedkommmende myndighet i leverandørens hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder.
Kvalifikasjonskrav 3
Miljøstyring
Leverandøren skal ha rutiner som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. Det skal leveres en beskrivelse av bedriftens miljøpolicy/miljøarbeid. Hvis rutinen er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til ISO 14001:2004 (ISO 14001:2015), miljøfyrtårn eller tilsvarende 3dje parts verifiserte systemer, skal gyldig bevis/sertifikat fremlegges. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Kvalitetsstyring
Krav til kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha velfungerende kvalitetssystem for ytelsen som skal leveres. Det skal leveres en beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring. Dersom leverandøren innehar ISO 9001:2000 sertifikat, kan dette vedlegges. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Erfaring fra lignende oppdrag
Leverandøren skal ha erfaring fra lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oppgi tre referanser fra sammenlignbare oppdrag de siste 5 år. Oppdragsgivere skal spesifiseres med kontaktinfo for å kunne innhente referanser. Leverandører som er nyetablerte eller av andre grunner ikke kan framlegge referanser, må gi forklaring for mangelen og sannsynliggjøre at han har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 6
Sertifisering innen sprinkler
Det stilles krav til at leverandøren er sertifisert innen FG-900:2 for personell og FG-910:2 for foretak. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    14. des. 2023, 14:37

  2. Endring i konkurranse

    2. jan. 2024, 09:49

  3. Åpningsdato

    25. jan. 2024, 11:00

  4. Frist for innlevering

    25. jan. 2024, 11:00

  5. Vedståelsesfrist

    25. apr. 2024, 10:00

  6. Startdato for avtale

    5. mai 2024, 00:00

  7. Sluttdato for avtale

    1 år

    4. mai 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner