Anbudsoversikt for Rammeavtale rørleggertjenester for Lindesnes kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Anskaffelsens formål er å dekke oppdragsgivers behov for rørleggertjenester. Rammeavtalene skal benyttes både på vedlikeholds- og investeringsbudsjett. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med maksimum 3 leverandører på hver delleveranse/delkontrakt, forutsatt at det er tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale rørleggertjenester for Lindesnes kommune
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 16 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav 1: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge Konkurransegrunnlag Side 16 av 19 KRAV DOKUMENTASJONSKRAV tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Krav 1: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav 1: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Krav 1: Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen. Dokumentasjonskrav 1: • Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav • En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder personell med fagbrev innenfor relevant fagområde. Krav 2: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag for fagområde(r) tilbyder leverer tilbud for. Dokumentasjonskrav 2: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 - Refeanseskjema Krav 3: Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjonskrav 3: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet.