Sykehusinnkjøp Hf
Storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Industrielt kjøkkenutstyr
Innherred anskaffelser trenger leverandører for å levere kjøkkenutstyr i Trøndelag til en verdi av 2 600 000 NOK. Det skal leveres kjøkkenutstyr til større og mindre kjøkken i kommunene Levanger, Verdal, Inderøy, Steinkjer og Snåsa. Et viktig formelt krav er at leverandøren må tillate kontroll av produksjons- og teknisk kapasitet samt kvalitetskontrolltiltak.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProInnherred anskaffelser innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av kjøkkenutstyr for større og mindre kjøkken til kommunene; Levanger, Verdal, Inderøy, Steinkjer og Snåsa. Volumet vil være avhengig av oppdragsgivernes budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det antatte omfanget må kun oppfattes som veiledende. Antatt årlig omfang er kr 500 000,-
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandøren må minimum oppnå vurderingen "kredittverdig".
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av vaskeroboter for å levere renholdstjenester til en verdi av 10 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha miljøledelsessystem og kvalitetssikringsstandard sertifiseringer, samt erfaring fra minst tre lignende oppdrag med dokumentert god gjennomføringsevne.
Anskaffelsens formål er å inngå en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av møbler og inventar innenfor områdene kontor, skole, barnehage og institusjon. Dynamisk Innkjøpsordning skal brukes for anskaffelser for en samlet totalsum over kr. 500 000,- Rammeavtaler vil benyttes for anskaffelser under samlet totalsum på kr. 500 000,-
Trondheim Kommune trenger leverandører av brukte møbler og inventar for å utstyre nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. Det skal kjøpes inn brukte kontormøbler til de nye lokalene og eventuelle ventelokasjoner frem til flyttingen i 2026. Et viktig formelt krav er at leverandøren må kunne dokumentere erfaring med salg av brukte møbler fra de siste tre årene, inkludert kvalitetsstyringsrutiner eller inneha et ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere), samt fylle ut en egenerklæring for miljø eller ha et type-1 miljømerke som Svanemerket.