Anbudsoversikt for Rammeavtale - skadesanering

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Renholdstjenester, drift og vedlikehold

Oppdragsgiver har behov for rammeavtale på brann- og vannskadesanering, kloakksanering, liksanering, sanering av ekskrementer, asbestsanering, muggsoppsanering etc. Rammeavtalen skal sikre skademinimering etter skade. Rammeavtalen gjelder skadebegrensende tiltak og strakstiltak etter brann, vannskade etc eller øvrige arbeider der denne rammeavtalen fremstår mest hensiktsmessig. Oppdragsgiver har ulike selvstendige parallelle rammeavtaler for ulike typer håndverkertjenester mv som skal benyttes for utførelsen av selve håndverksarbeidet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - skadesanering
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egne kredittvurderinger av leverandørens virksomhet. Det vises for øvrig til konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god kompetanse og erfaring fra oppdrag av tilsvarende art, størrelse og kompleksitet. Med oppdrag av tilsvarende art, menes skadesanering og skadebegrensning; herunder vannskade, brannskade, muggsopp/asbest. Det er ikke nødvendig å dokumentere erfaring med rammeavtaler. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de 3 – 6 viktigste og mest relevante oppdrag som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens/oppdragets verdi, tidspunkt for utførelse samt navn på mottaker. Det skal også oppgis hvilken relevant erfaring som er opparbeidet. Også dokumentasjon for oppdrag som er utført for mer enn tre år siden, vil kunne bli tatt i betraktning. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdraget Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene, f.eks. kompetansematrise Krav: Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetsstyringssystem Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens kvalitetssystem/kvalitetssikringstiltak. o Beskrivelsen skal inkludere prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten som viser tilfredsstillende kvalitetsstyring av leveransene/tjenestene. o Leverandøren skal dokumentere at systemet revideres jevnlig og at de har et aktivt system for avviksbehandling og forbedringer. eller • Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Krav: Leverandøren skal ha et tilfredsstillende miljøledelsessystem Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. o Beskrivelsen skal inkludere prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten som viser tilfredsstillende miljøstyring av leveransene/tjenestene. o Leverandøren skal dokumentere at systemet revideres jevnlig og at de har et aktivt system for avviksbehandling og forbedringer. eller • Attest for firmaets miljøledelsessystem eller miljøledelsesstandarder utstedt av uavhengige organer, f.eks. ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner