Anbudsoversikt for Rammeavtale slamtømming
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avløpshåndtering
Formålet med anskaffinga er etablering av rammeavtale for slamtømming i Vanylven kommune for alle hushaldningar og hytter/fritidsbustader med slamavskiljar, samt større kommunale slamavskiljarar på avløpsnettet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale slamtømming
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kostnad
Krav: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Firmaattest
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd.
Krav: Leverandøren skal ha erfaring frå oppdrag som kan samanliknast. Dokumentasjon: Skildring av leverandøren sine mest relevante oppdrag i løpet av dei siste 3 åra. Skildringa må inkludere opplysning om verdi, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post) av oppdraget. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren kan dokumentere erfaringa ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, sjølv om erfaringa er opparbeidd medan personellet har utført teneste for ein annan leverandør. Krav: Leverandøren skal ha transportløyve. Dokumentasjon: Kopi av transportløyve for køyretøy som skal nyttast under kontrakten.