Anbudsoversikt for Rammeavtale småkjøkkenutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Industrielt kjøkkenutstyr

Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger småkjøkkenutstyr for å levere kjøkkenutstyr i Oslo til en verdi av 1 200 000 NOK. Det skal leveres produkter som asjetter, tallerkener, kaffekopper, vannglass, skjærebrett og stekepanner av storkjøkkenkvalitet. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og miljøledelsestiltak som sikrer etterlevelse av avtalens miljøkrav.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale småkjøkkenutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Solveig Skrivervik
Kontakt telefon
+47 22249090
Adresse
Akersgata 64, 0180 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
1 200 000,00 kr
Beskrivelse
DSS har behov for å inngå en ny rammeavtale for kjøp av småkjøkkenutstyr. Vi ønsker å ha på plass en ny avtale i god tid før inneværende avtale løper ut i november 2024, ikraftsettelsestidspunktet for ny avtale vil være 1. desember 2024. Behovet vurderes å dekkes på best måte ved at det inngå en ny rammeavtale, med en leverandør.
Avtalen inngås med DSS, men departementsfellesskapet kan også benytte denne avtalen og er å anse som en Kunde iht. avtalen. Behovet omfatter kjøp av asjetter, tallerkener, kaffekopper, vannglass, skjærebrett, stekepanner og lignende utstyr. Listen er ikke uttømmende.
Produktene skal være av storkjøkkenkvalitet. Med dette menes produkter av høy kvalitet som er beregnet for bruk i kantiner. Produktene skal tåle stor belastning som er forventet i daglig bruk. Det bemerkes at behovet vil skifte i takt med utskiftning av eldre utstyr, supplering eller innkjøp ved andre behov. Denne avtalen omfatter ikke nytt regjeringskvartal, hvor et større engangskjøp vil måtte foretas.
Totalrammen for anskaffelsen er mellom kr 900 000 kr – 1 200 000 millioner kroner ekskl. mva. for helle rammeavtaleperioden inkludert opsjon. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver.
Avtalens varighet er på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre en kontrakt av tilsvarende art og omfang,
Se konkurransegrunnlaget punkt 4.3
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet.
Se konkurransegrunnlaget punkt 4.2
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag
Se konkurransegrunnlaget punkt 4.4
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandørene skal ha miljøledelsestiltak som sikrer at avtalens miljøkrav blir etterlevd.
Se konkurransegrunnlaget punkt 4.4

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    8. mai 2024, 11:39

  2. Frist for innlevering

    6. juni 2024, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner