Anbudsoversikt for Rammeavtale snekkertenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Byggmester, tømrere- og snekker arbeid
Hovudformålet med denne avtalen er å inngå rammeavtale på levering av snekker tenester på små investeringsprosjekt og generelle driftsoppdrag. Vi har vurdert verdien på dette kjøpet ved ein fireårsperiode på ca. kr. 5.000.000,- Det er viktig å merke seg mengda på denne avtalen vil variere avhengig av aktivitetsnivået i perioden. Verdien på avtalen er estimert, og det er vanskeleg å gje eit eksakt beløp. Større byggeprosjekt vil bli lyst ut totalentreprise eller eigne anbod. Det vil bli valt tre leverandører til denne rammeavtalen. Nr. 1 vil vere hovudleverandør. Nr. 2 og Nr. 3 vil bli kontakta dersom nr. 1 ikkje har kapasitet til å påta seg oppdraget. Ved mindre investering vil dei tre valte leverandørane bli invitert til å delta minikokurranser, der den som har det beste tilbodet bli valt til leverandør til denne konkurransen. Det er bare dei valte leverandørane som vil bli invitert til dette.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale snekkertenester
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 5 000 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Oversikt og kort beskrivelse av vilkår: Leverandør skal vere eit lovleg etablert føretak Dokumentasjon Firmaattest Dokumentasjon av ansvarsforsikring
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten Leverandøren skal være kredittverdig
Erfaring frå tilsvarande oppdrag Dokumentasjon på om leverandør om leverandør er autorisert snekkerfirma Dokumentasjon om leverandør har sentralgodkjenning