Anbudsoversikt for Rammeavtale solskjerming
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Haugesund kommune ønsker å inngå rammeavtale for solskjerming. Rammeavtalen skal omfatte utvendig og innvendig solskjerming på kommunale bygg og boliger i kommunen. Det vil i hovedsak være behov for utvendig solskjerming i form av screens med zip funksjon, men tilbyder må kunne levere andre typer solskjerming på forespørsel.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale solskjerming
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 5 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. • Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedr. avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Haugesund kommune krever god soliditet og vil foreta kredittsjekk gjennom infotorg/ Bisnode Credit AS Minimumskrav til kredittverdighet: A (kredittverdig) • Ved å levere tilbud samtykker tilbyder til at det utføres kredittsjekk
Referanser Det kreves god gjennomføringsevne. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag i omfang, kompleksitet og størrelse Leverandøren må kunne fremlegge en liste over de tre viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste fem år, og denne skal som minimum inneholde: - kort beskrivelse av oppdraget - størrelse eller verdi på leveranse - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på oppdragsgivere og en kort beskrivelse av disse - E-post adresse og navn på kontaktperson hos oppdragsgivere. Referanser vil bli kontaktet ved behov Internkontrollsystem Det stilles krav til tilbyders internkontrollsystem for å etterleve forskrift om helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid i virksomheter (internkontrollforskriften) Tilbyder bes legge ved dokumentasjon på internkontrollsystem for etterlevelse av forskrift om helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid i virksomheter (internkontrollforskriften)