Anbudsoversikt for Rammeavtale storhusholdning - frukt og grønt, kjøtt og fisk
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler
Anskaffelsen gjelder rammeavtale om levering av ferskt kjøtt., fersk fisk og fersk frukt og grønnsaker fordelt på tre delkontrakter. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå avtale med én leverandør per avtaleområde. Ytelsen omfatter ikke levering av kolonialvarer og meierivarer. Disse er omfattet av andre rammeavtaler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale storhusholdning - frukt og grønt, kjøtt og fisk
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 600 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: • Norske selskaper: firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Dersom tallene for sist år ikke er ferdigstilt på tidspunkt for søknadsfrist, bes leverandør legge ved foreløpige regnskapstall for samme år. Oppdragsgiver kan vederlagsfritt foreta en vurdering av leverandørens økonomiske og finansielle stilling.
Krav 1: Tilbyder skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring. Dokumentasjon: En beskrivelse av tilbyders metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat Krav 2: Tilbyder skal ha god lagerkapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av tilbyders lagerkapasitet for oppfyllelse av avtalen. Krav 3: Tilbyder skal ha god leveringsevne for denne typen avtale.Med leveringsevne menes evne til å levere de avtalte varer og tjenester til avtalt tid og sted i den stand som er avtalt. Dokumentasjon: Tre signerte attester fra tilsvarende oppdrag de siste tre årene som viser god leveringsevne. Leverandør kan benytte vedlagte mal, se pkt. 2 i konkurransegrunnlaget. Attestene skal som minimum inneholde: - Navn kunde - Kontaktperson og kontaktinformasjon kunde - Kontraktsverdi og omfang - Tidspunkt for leveransen - Kort beskrivelse av leveransen. - Beskrivelse av kundens tilfredshet med gjennomføringen (økonomi, tidsfrister, kontraktsoppfølging mv.) Oppdragsgiver vil vektlegge eventuelle egne erfaringer med leverandøren på lik linje med erfaringer andre oppdragsgivere har hatt med leverandøren. Oppdragsgiver forbeholder seg muligheten til å kontakte oppgitte oppdragsgivere for å bekrefte informasjon oppgitt i attestene.