Anbudsoversikt for Rammeavtale Tømrertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Samkjøpsavtalen gjelder tømrerarbeider i forbindelse med akutte utbedringsarbeider, planlagte vedlikeholdsarbeider og mindre rehabiliteringsprosjekter. Typiske oppdrag vil være utskifting og/eller reparasjoner av dører, vinduer, kjøkkeninnredning, plating av vegger/tak, legging av gulv, panel etc. Samkjøpsavtalen skal gjelde for oppdrag opp til kr 500 000 eks mva. For oppdrag over denne summen er det valgfritt å benytte avtalen. Entrepriseoppdrag vil ikke inngå i denne avtalen. Oslo kommune skal inngå inntil åtte parallelle rammeavtaler forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud. Kommunen vil deles inn i fire soner, og det skal inngås avtale med to leverandører per sone. Det må forventes at tømrertjenester er et avtaleområde der omfang varierer fra år til år da behovet for oppgradering, rehabilitering og reparasjon er varierende.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale Tømrertjenester
Estimert verdi
380 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag med stort antall leveringspunkter og lignende totalomfang. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder navn på oppdragsgiver, opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter og en beskrivelse av oppdragets innhold. Leverandøren skal ha tilstrekkelig administrativ og operativ gjennomføringsevne Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i den administrative ledelsen i løpet av de siste tre årene. • Opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner som leverandøren råder over til å utføre kontrakten Leverandøren skal ha et system for kvalitetssikrings tilpasset kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2008.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner