Anbudsoversikt for Rammeavtale tømrertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Anskaffelsens formål er å dekke oppdragsgivers behov for tømrertjenester. Rammeavtalen skal benyttes på Austrheim kommunes løpende behov for tømrertjenester. Avtalen skal omfatte følgende, men er ikke begrenset til: Utførelse av tømretømrerarbeid ved alle kommunens bygninger, anlegg og infrastruktur ved teknisk drift og vedlikehold. Med tømrerarbeid menes blant annet arbeid relatert til mindre ombygging, installasjon, endring og vedlikehold på eksisterende bygningsmasse, både innvendig og utvendig. Det kan tidvis også bli aktuelt å bruke rammeavtaleleverandøren på mindre prosjekt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale tømrertjenester
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle sine forpliktelser på rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Årsregnskap fra siste to regnskapsår.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen. Herunder stilles det krav til at leverandøren minimum har 3 håndverkerårsverk med fagbrev innenfor relevant fagområde. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav • En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder personell med fagbrev innenfor relevant fagområde. Krav 2: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn oppdragsgiver/kunde • Tidspunkt for leveransen • Oppdragets verdi • Beskrivelse av firmaets rolle • Kort beskrivelse av leveransen Krav 3: Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner