Anbudsoversikt for Rammeavtale tømrertjenester Lindesnes kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Byggmester, tømrere- og snekker arbeid
Anskaffelsen omfatter blant annet følgende ytelser: • Vedlikehold og forefallende arbeid • Større planlagte vedlikeholdsjobber, prosjekter • Akutte reparasjoner Det skal inngås parallelle rammeavtaler med maksimum 3 leverandører på hver delleveranse/delkontrakt, forutsatt at det er tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale tømrertjenester Lindesnes kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 16 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav 1: Erklæres. Dokumenteres på forespørsel Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Krav 1: Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav 1: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Krav 1: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføringen av tilsvarende leveranser. Dokumentasjonskrav 1: Oversikt over tilbyders relevante leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn på oppdragsgiver • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Beskrivelse av leveransen Krav 2: Tilbyderen skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdrag på avtalen. Dokumentasjonskrav 2: Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder personell med fagbrev innenfor relevant fagområde. Krav 3: Tilbyder skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring og HMS. Dokumentasjonskrav 3: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Dersom tilbyder er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standard vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Krav 4: Tilbyder skal ha et tilstrekkelig system for miljøledelse for å sikre minimal miljøbelastning. Dokumentasjonskrav 4: Redegjørelse for tilbyders miljøledelsessystem som minimum skal ivareta følgende elementer: • Virksomhetens miljømål og miljøpolitikk • Rutiner og metoder • Utførelse av tjenesten på miljømessig forsvarlig måte. Dersom miljøledelsessystem er iht. ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å fremlegge gyldig sertifikat.