Anbudsoversikt for Rammeavtale trygghetsalarmer
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Helse- og sosial tjenesteyting
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå ramme avtale med en leverandør som kan levere følgende forespurte produkter/tjenester: Oppdraget skal omfatte: • Alarmmottak av ca 200 digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm. • Mottak av anrop, siling og helsefaglig vurdering av behovet for støtte. • Videreformidling av mottatte alarmer og henvendelser til hjemmetjenesten i kommunen, eller til de aktuelle nødetatene. • Levering av digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm. • Utførelse av nødvendig programmering og montering hos alarmbrukere, nedkobling samt service og nødvendige reparasjoner ved behov. • I forbindelse med montering av ny alarm eller nedkobling, så skal leverandøren også monter/skru ned nøkkelbokser hos bruker. Nøkkelbokser får leverandør av Oppdragsgiver.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale trygghetsalarmer
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1 600 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder