Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Valgdirektoratet skal inngå en rammeavtale for valgutstyr, hvor kommuner og fylkeskommune kan gjøre avrop. Den enkelte kommune er ansvarlig for utstyr til valglokalene i samsvar med valglovens og valgforskriftens krav.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Abakus AS trenger møbler og inventar for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, med formål å dekke oppdragsgivers løpende behov og effektivisere transaksjonskostnader. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg er ikke automatisk inkludert i rammeavtalen. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Telemark Fylkeskommune trenger dentalt utstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Varegruppe 1 omfatter hovedutstyr til behandlingsrom, steril og motorrom med løpende serviceavtale, mens Varegruppe 2 inkluderer roterende instrumenter, sessler og tilleggsutstyr. Leverandører må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der de er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Sarpsborg Kommune inviterer til en begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner. Anskaffelsen gjelder for kjøp over 60 000 kroner ekskl. mva., mens kjøp under denne grensen vil bli foretatt på rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav eller tildelingskriterier oppgitt i kunngjøringen.