Anbudsoversikt for Rammeavtale veg, vann og avløp

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Ingeniørtjenester og rådgivning

Melhus kommune inviterer herved til konkurranse om rammeavtale for prosjekterings- og rådgivningstjenester innenfor veg, vann og avløp i Melhus kommune. Hovedvekten av rådgivningstjenester er innen vann og avløp. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med mellom tre og fem leverandører, hvor fordeling av oppdrag som hovedregel vil foregå etter prosentvis lik fordeling. Oppdrag vil tildeles som direkteavrop eller ved minikonkurranse mellom rådgiverne.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale veg, vann og avløp
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et faglig register, foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

- Leverandøren skal ha ansvarsforsikring som tilfredsstiller kravene i NS 8401 og NS 8402. Leverandør skal kunne fremlegge forsikringsbevis. - Kredittvurdering/-rating: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten. Leverandøren skal ha en rating minimum A eller tilsvarende. Valgt(e) leverandør(er) skal legge frem kredittvurdering/-rating, ikke eldre enn 3 mnd, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon.
Kvalifikasjonskrav 3

- Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag siste 3 år: Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av tilsvarende art. Med tilsvarende art menes oppdrag som dekker et representativt utvalg av de typiske oppgavene innen rådgivning og prosjektering i veg-, vann- og avløpsprosjekter, jf. kap. 4.1 i konkurransegrunnlaget. Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene skal legges frem, og må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Det vises til kap. 6.6.3 i konkurransegrunnlaget. - Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset kontraktens innhold: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: 1. Kort beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring, eller: 2. Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt fra uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner