Anbudsoversikt for Rammeavtale vegrekkverk og autovern 2025

Brief

Anleggs- og veibygging

Kvam Herad trenger en rammeavtale for montering av vegrekkverk og autovern over 4 år, med en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner. Avtalen omfatter både planlagt rekkverksarbeid og mindre reparasjonsoppdrag langs de kommunale veiene i Kvam herad, som strekker seg over 100 km i Hardanger. Arbeidet bestilles av driftsavdelingen for veg, og leverandøren skal kunne planlegge oppdragene i god tid, tilpasset vær og sesong. Riggkostnader skal inkluderes i alle priser, og alle priser gjelder for ferdig montert vegrekkverk og autovern. Tildelingskriteriene er basert på en åpen tilbudskonkurranse, hvor prisene vil være avgjørende.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale vegrekkverk og autovern 2025
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Eivind Dyrøy
Kontakt telefon
56553000
Adresse
Grovagjelet 16, 5600 NORHEIMSUND
Lokasjon
Estimert verdi
2 300 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Kvam herad er ein langstrakt kommune i Hardanger, med om lag 100 km kommunal veg som må vedlikehaldast. Rammeavtalen omfattar både planlagt rekkverksarbeid og mindre oppdrag i samband med reparasjonsarbeid langs kommunale vegar. Årleg vert det montert rekkverk og autovern som ein del av det prioriterte vedlikehaldsprogrammet til kommunen. Det er driftsavdelinga for veg, ved driftsleiar, som bestiller arbeidet hjå rammeleverandør. Kvam herad ynskjer å leggje til rette for ei effektiv drift der leverandøren kan planleggje arbeidet i god tid, tilpassa vêret og sesongen. Vanleg praksis er at ein på våren og i løpet av tidleg sommar bestiller oppdrag, med ein førehandsbestemt tidsplan og framdrift.
Riggkostnad skal inkluderast i alle prisar, og alle prisar er for ferdig montert vegrekkverk og autovern.
Hovedtrekk i prosedyren
Innkjøpet vert gjennomført i samsvar med lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del II. Kontraktstildeling vert gjennomført etter prosedyren open tilbodskonkurranse, jf. FOA §§ 8-3 og 9-2. Oppdragsgjevar planlegg å tildela kontrakt utan å ha dialog med leverandørane utover å gjennomføra eventuelle avklaringar/korrigeringar.
Dialog gjennom forhandlingar kan likevel verta gjennomført dersom oppdragsgjevar, etter at tilboda er mottekne, vurderer det som formålstenleg. Utveljinga vil i så fall bli gjort etter ei vurdering av prisane. Det blir presisert at ingen leverandørar kan forventa dialog om tilbodet sitt og derfor må levera sitt beste tilbod.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    28. apr. 2025, 10:44

  2. Frist for spørsmål

    14. mai 2025, 13:00

  3. Frist for innlevering

    6 døgn

    28. mai 2025, 13:00

  4. Åpningsdato

    28. mai 2025, 13:15

  5. Vedståelsesfrist

    28. aug. 2025, 13:00

Se aktive konkurranser som ligner