Kvam herad er ein langstrakt kommune i Hardanger, med om lag 100 km kommunal veg som må vedlikehaldast. Rammeavtalen omfattar både planlagt rekkverksarbeid og mindre oppdrag i samband med reparasjonsarbeid langs kommunale vegar. Årleg vert det montert rekkverk og autovern som ein del av det prioriterte vedlikehaldsprogrammet til kommunen. Det er driftsavdelinga for veg, ved driftsleiar, som bestiller arbeidet hjå rammeleverandør. Kvam herad ynskjer å leggje til rette for ei effektiv drift der leverandøren kan planleggje arbeidet i god tid, tilpassa vêret og sesongen. Vanleg praksis er at ein på våren og i løpet av tidleg sommar bestiller oppdrag, med ein førehandsbestemt tidsplan og framdrift.
Riggkostnad skal inkluderast i alle prisar, og alle prisar er for ferdig montert vegrekkverk og autovern.Hovedtrekkene i prosedyrenInnkjøpet vert gjennomført i samsvar med lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del II. Kontraktstildeling vert gjennomført etter prosedyren open tilbodskonkurranse, jf. FOA §§ 8-3 og 9-2. Oppdragsgjevar planlegg å tildela kontrakt utan å ha dialog med leverandørane utover å gjennomføra eventuelle avklaringar/korrigeringar.
Dialog gjennom forhandlingar kan likevel verta gjennomført dersom oppdragsgjevar, etter at tilboda er mottekne, vurderer det som formålstenleg. Utveljinga vil i så fall bli gjort etter ei vurdering av prisane. Det blir presisert at ingen leverandørar kan forventa dialog om tilbodet sitt og derfor må levera sitt beste tilbod.