Anbudsoversikt for Rammeavtale vikartjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oppdragsgiver planlegger å inngå parallelle rammeavtaler med 2-3 leverandører for vikartjenester innen disse feltene: 1. Prosjektledelse IKT 2. Økonomirådgiver 3. Arkivmedarbeider 4. Medarbeider Forbrukerdialog (juridisk rådgivning via telefon, chat eller mail) Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget. Rammeavtalene skal ha en varighet på 3 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i inntil ytterligere 1 år. Oppdragsgiver benytter minikonkurranse ved avrop på rammeavtalen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale vikartjenester
Estimert verdi
2 400 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal tilfredsstille vilkårene for å bli registrert i arbeidstilsynets register, jf. FOR 2008-06-04 nr. 541: Forskrift om bemanningsforetak § 5. Dette kravet gjelder også for evt. underleverandører som medvirker til å oppfylle kontrakten
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten (God soliditet eller Kredittverdig). Dette skal dokumenteres ved en kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

1) PROSJEKTLEDER IKT / IKT-MEDARBEIDER Arbeidsoppgaver Som prosjektleder vil du blant annet ha ansvar for IT-prosjekter og bistå med: • Fasilitering, idéfasen, utredninger og utviklingsprosjekter • Rapporteringer • Etablering samarbeidsarenaer for interne og eksterne samarbeidspartnere • Gevinstrealisering • Implementering og realisering av gevinster i organisasjonen • Utarbeidelse av kravspesifikasjoner Kvalifikasjonskrav Vi ser etter deg som har: • Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå, fortrinnsvis bachelor innen informatikk, økonomiske eller juridiske fag • Lang erfaring og praktisk kunnskap kan kompensere for manglende teoretisk utdannelse • Sertifisering innen PRINCE2 eller tilsvarende • Erfaring fra prosjektledelse og fasilitering • God forståelse av teknologi • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk Det er i tillegg en fordel om du har: • Erfaring med metodikk for program- og porteføljestyring • Kjennskap til digitaliseringsarbeidet i offentlig sektor • God kjennskap til prosjektveiviseren fra Difi 2) ØKONOMIRÅDGIVER: Arbeidsoppgaver • Som regnskap/lønnsmedarbeider må du bistå med: • Avstemming og bokføring • Kontroll av regnskapstransaksjoner • Remittering • Ad-hoc analyser • Budsjettprosessen • Andre administrative oppgaver Kvalifikasjonskrav Vi ser etter deg som har: • Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå, fortrinnsvis bachelor innen økonomiske eller administrative fag • Lang erfaring og praktisk kunnskap kan kompensere for manglende teoretisk utdannelse • Kjennskap til DFØ sine regnskapstjenester • Kjennskap til SAP lønn og Unit4 (Agresso) regnskapssystem. • God forståelse av regnskap / lønn / økonomi • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk 3) ARKIVMEDARBEIDER Arbeidsoppgaver Som arkivmedarbeider må du bistå med: • Utføre daglige driftsoppgaver i arkivet • Andre oppgaver ved behov Kvalifikasjonskrav • Erfaring fra elektronisk arkiv • Kjennskap til relevant lovverk, forskrifter, standarder • Erfaring fra NOARK-system, fortrinnsvis websak • Arkivutdanning, men lang relevant erfaring kan erstatte dette • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk 4) MEDARBEIDER FORBRUKERDIALOG Forbrukerdialog jobber hovedsakelig med forbrukerkontakt per telefon, e-post, sosiale medier og chat. Vi jobber alltid med å forbedre våre løsninger, både for direktekontakt og selvbetjening. Forbrukerrådet har en ambisjon om å være forbrukerens prefererte partner når det kommer til forbrukerspørsmål. For å lykkes med dette skal vi yte forbrukerkontakt gjennom å tilrettelegge for en profesjonell, relevant, serviceinnstilt og fremoverlent service. Arbeidsoppgaver består av: - å veilede forbrukere og næringsdrivende i spørsmål om rettigheter og plikter etter relevant lovgivning. å skape gode opplevelser for forbrukerne gjennom å være hjelpsom, profesjonell og serviceinnstilt. - å veilede forbrukere i bruk av Forbrukerrådets løsninger for selvbetjening å bidra til gode resultater sammen med dyktige kolleger For å lykkes må du ha - relevant utdanning minst på bachelor-nivå og gjerne erfaring fra kundesenter - utpreget serviceinnstilling og kan brenne for god forbrukerservice - evne til å jobbe målrettet med egne arbeidsoppgaver - evne til å oppfatte, formulere og analysere problemstillinger - en strukturert og ryddig innstilling - god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner