Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Oppdragsgiver planlegger å inngå parallelle rammeavtaler med 2-3 leverandører for vikartjenester innen disse feltene: 1. Prosjektledelse IKT 2. Økonomirådgiver 3. Arkivmedarbeider 4. Medarbeider Forbrukerdialog (juridisk rådgivning via telefon, chat eller mail) Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget. Rammeavtalene skal ha en varighet på 3 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i inntil ytterligere 1 år. Oppdragsgiver benytter minikonkurranse ved avrop på rammeavtalen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Pål Granholmen
- Kontakt telefon
- +47 97062706
- Kontakt e-post
- pal.granholmen@forbrukerradet.no
- Adresse
- Fred. Olsens gate 1, 0152 OSLO
Oppdragsgiver planlegger å inngå parallelle rammeavtaler med 2-3 leverandører for vikartjenester innen disse feltene: 1. Prosjektledelse IKT 2. Økonomirådgiver 3. Arkivmedarbeider 4. Medarbeider Forbrukerdialog (juridisk rådgivning via telefon, chat eller mail) Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget. Rammeavtalene skal ha en varighet på 3 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i inntil ytterligere 1 år. Oppdragsgiver benytter minikonkurranse ved avrop på rammeavtalen.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal tilfredsstille vilkårene for å bli registrert i arbeidstilsynets register, jf. FOR 2008-06-04 nr. 541: Forskrift om bemanningsforetak § 5. Dette kravet gjelder også for evt. underleverandører som medvirker til å oppfylle kontrakten.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten (God soliditet eller Kredittverdig).
Kvalifikasjonskrav for prosjektleder IKT / IKT-medarbeider: Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå, fortrinnsvis bachelor innen informatikk, økonomiske eller juridiske fag. Lang erfaring og praktisk kunnskap kan kompensere for manglende teoretisk utdannelse. Sertifisering innen PRINCE2 eller tilsvarende. Erfaring fra prosjektledelse og fasilitering. God forståelse av teknologi. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk. Det er i tillegg en fordel om du har: Erfaring med metodikk for program- og porteføljestyring. Kjennskap til digitaliseringsarbeidet i offentlig sektor. God kjennskap til prosjektveiviseren fra Difi.
Kvalifikasjonskrav for økonomirådgiver: Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå, fortrinnsvis bachelor innen økonomiske eller administrative fag. Lang erfaring og praktisk kunnskap kan kompensere for manglende teoretisk utdannelse. Kjennskap til DFØ sine regnskapstjenester. Kjennskap til SAP lønn og Unit4 (Agresso) regnskapssystem. God forståelse av regnskap / lønn / økonomi. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Kvalifikasjonskrav for arkivmedarbeider: Erfaring fra elektronisk arkiv. Kjennskap til relevant lovverk, forskrifter, standarder. Erfaring fra NOARK-system, fortrinnsvis websak. Arkivutdanning, men lang relevant erfaring kan erstatte dette. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Kvalifikasjonskrav for medarbeider forbrukerdialog: Relevant utdanning minst på bachelor-nivå og gjerne erfaring fra kundesenter. Utpreget serviceinnstilling og kan brenne for god forbrukerservice. Evne til å jobbe målrettet med egne arbeidsoppgaver. Evne til å oppfatte, formulere og analysere problemstillinger. En strukturert og ryddig innstilling. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale vikartjenester
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 2 400 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
