Anbudsoversikt for Rammekontrakt, Håndverkstjenester til Agder fylkeskommune (1)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Anskaffelsen skal dekke Agder fylkeskommune sitt behov for følgende tjenester; Tømrer- og snekker arbeid, Elektro, Ventilasjon og blikk, Rørlegger, Murer og flis, Varmepumper / kjøling samt Maler og gulvlegger. Hvert fagområde vil bli oppdelt i 8 ulike geografiske regioner som til sammen dekker hele Agder. Større enkeltoppdrag på over kr 250.000,- vil kunne bli holdt utenfor rammeavtalen. I kraftreden på de ulike avtalene vil variere fra juni 2020 i enkelte regioner til april 2021 i andre regioner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammekontrakt, Håndverkstjenester til Agder fylkeskommune (1)
Kategori (CPV)
Estimert verdi
112 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav, Krav 1: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/ økonomiansvarlig. Krav 2: Dokumentasjon på oppfyllelse av de kvalifikasjonskrav tilbyder støtter seg på underleverandør for å oppfylle. Dokumentasjonskrav, krav 2: Gjelder kun de kvalifikasjonskravene som tilbyder støtter seg på underleverandør for å oppfylle – herunder økonomiske og finansiell stilling eller teknisk og faglige kvalifikasjoner.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Årsregnskap fra siste 2 år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning. Nystartede firma vedlegger tilsvarende dokumentasjon så langt den foreligger.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Beskrivelse av foretakets bemanning og organisering med hensyn til å levere i henhold til rammeavtalens krav. Dette inkluderer språk-krav i henhold til Bilag 1, pkt. 9. En beskrivelse av leverandørens antall kvalifisert personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, herunder oversikt over personell med fagbrev innenfor relevante fagområder. Krav 2: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • - Navn kunde/mottaker • - Oppdragets omfang • - Beskrivelse av firmaets rolle • - Oppdragets verdi • - Tidspunkt for leveransen • - Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 – Referanseskjema. Nystartede firma vedlegger tilsvarende dokumentasjon så langt den foreligger. Dette kan eksempelvis være erfaring fora ansatt personell. Krav 3: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: beskrivelse av firmaets rutiner, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Krav 4: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: • Dokumentasjon på sentral godkjenning i tiltaksklasse 2 for aktuelt fagområde. • Eller tilsvarende ved å ha alternativ dokumentasjon som synliggjør at foretak vil oppnå nødvendige og relevante faglige kvalifikasjoner for å gjennomføre tiltak som «ansvarlig utførende» tilsvarende tiltaksklasse 2 innen det aktuelle fagområdet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner