Anbudsoversikt for Rehabilitering av Rokabrekka 27

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Installasjon og vedlikehold av ventilasjonsanlegg

Kvam Herad trenger totalentreprenør for å levere rehabilitering av en bolig i Rokabrekka, Øystese. Boligen skal totalrenoveres innvendig med nytt elektrisk anlegg, nye avløpsanlegg, nytt trykkvannssystem, ny balansert ventilasjon, nytt varmeanlegg, nye overflater og nye innredninger. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester for kvalitetsstyringssystemer (f.eks. ISO 9001) og ha erfaring fra lignende bygge- og anleggsarbeider de siste fem årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rehabilitering av Rokabrekka 27
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Gisle Gravdal
Kontakt telefon
47881099
Adresse
Grovagjelet 16, 5600 NORHEIMSUND
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Beskrivelse
Kvam herad held på med oppgraderingar av bustadar for å gjera desse meir branntrygge og tilpassa dei meir til dagens krav til bustad. Det er vedteke å lysa ut oppgraderinga av denne bustaden i Rokabrekka, Øystese, som ein totalentreprise. Det vil ikkje vera mogleg å gje tilbod på berre deler av oppdragetTilbodet skal også kunne vera grunnlag for bestilling av oppgradering av fleire tilsvarande bustadar som tilleggsopsjonar i same klyngetun/ leilegheitsbygg.
Bustaden skal totalrenoverast innvendig, med nytt el. anlegg, nye avløpsanlegg, nytt trykkvassystem, ny balansert ventilasjon, nytt varmeanlegg, nye overflater og nye innreiingar. Det må og takast med utvask av leilegheit.
Prosjektet er finansiert med eige oppgraderingsprosjekt for felles brannsikringstiltak, samt tilskot frå ENOVA for energitiltak.
Hovedtrekk i prosedyren
Innkjøpet vert gjort i samsvar med gjeldande lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlege anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffelser (FOA) del I og del II. Innkjøpet gjeld bygge- og anleggskontrakt, og er såleis under EØS-terskelverdi, jf. FOA § 5-3 fyrste ledd bokstav c.
Anskaffelsesprosedyren er open tilbodskonkurranse, jf. FOA § 9-2. Etter innlevering av tilbod planlegg oppdragsgjevar for å gjennomføra dialog i form av forhandlingar med tilbydarane og eventuelle avklaringar av levert tilbod, jf. FOA § 9-3. Forhandlingane kan omhandla alle sider av tilboda. Til dømes kan det verta aktuelt å gjennomføra presentasjonsmøte og avklaringsmøte for å klarleggja innhald i tilbodet eller uklare delar av tilbodet. Forhandlingane kan også omhandla tilbakemeldingar og oppmodingar om forbetring av tilboda. Forhandlingar vert ikkje gjennomført dersom oppdragsgjevar finn at det ikkje er naudsynt eller føremålstenleg å gjennomføra forhandlingar etter ei vurdering av tilboda som er mottekne.
Tilbydarane vert difor oppfordra til å gje sitt beste tilbod ved første tilbodsinnlevering.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbydar skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunna oppfylla kontrakten. Oppdragsgjevar vil innhenta informasjon vedkomande føretaket sin økonomiske og finansielle kapasitet via kredittvurderingsselskap (føretak som har levert rekneskap til Brønnøysundregistrene er registrert gjennom kredittvurderingsselskap). Dersom informasjonen på kredittvurderingsselskap ikkje er korrekt, eller det er nødvendig med supplerande informasjon for å belysa føretaket sin økonomiske og finansielle situasjon, kan dette leverast. Ved behov tek oppdragsgjevar atterhald om å henta inn supplerande dokumentasjon knytt til økonomisk og finansiell stilling. All levert eller innhenta informasjon vil danna grunnlag for ei samla vurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Leverandøren skal ha ordna forhold for betaling av skatt, arbeidsgjeveravgift og meirverdiavgift. Det vert krevd attest for skatt og meirverdiavgift utferda av skattekontoret via Altinn. Skatteattest ikkje eldre enn seks månadar rekna frå fristen for å levera førespurnad om å delta. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder
Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det skal leverast attest for føretaket sitt kvalitetsstyringssystem utskrive av uavhengige organ som stadfestar at føretaket oppfyller visse kvalitetsstyringsstandardar, til dømes ISO 9001. Dersom føretaket ikkje har ein slik attest, skal annan dokumentasjon på føretaket sitt kvalitetsstyringssystem leverast. Det skal i slike tilfelle som minimum leverast følgjande: *systemet sitt namn og detaljert innhaldsliste *overordna beskriving av innhaldet i systemet, medrekna ei oversikt over kontrollplanar og sjekklister som er relevant for denne kontrakta *organisasjonskart som viser ansvarsforholda i kvalitetsstyringssystem *beskriving av rutinar for internkontroll og avvikshandtering (arbeid med korrigerande og preventive tiltak) *beskriving av korleis systemet vil bli nytta for å sikra kvaliteten i denne kontrakta. All levert eller innhenta dokumentasjon vil danna grunnlag for ei samla vurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for bygg- og anleggsarbeider:
Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    25. juli 2024, 11:01

  2. Frist for spørsmål

    16. aug. 2024, 13:00

  3. Frist for innlevering

    30. aug. 2024, 10:00

  4. Åpningsdato

    30. aug. 2024, 10:30

  5. Startdato for avtale

    9. sep. 2024, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    30. nov. 2024, 11:00

  7. Sluttdato for avtale

    31. des. 2024, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner