Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst
Frakttjenester Nasjonalmuseet - Dynamisk innkjøpsordning
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design etablerer dynamisk innkjøpsordning for frakttjenester og relaterte tjenester.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Reisebyrå- og turisttjenester
Nasjonalmuseet gjennomfører konkurranse for å etablere en avtale med reisebyrå som kan gi ansatte tilgang til løsning for effektiv bestilling av reiser og hotell.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProStiftelsen Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design etablerer dynamisk innkjøpsordning for frakttjenester og relaterte tjenester.
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst trenger grafiske designtjenester for en rammeavtale over 4 år. Tjenestene skal leveres i Oslo, og anskaffelsen omfatter etablering av rammeavtaler for grafisk design. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Stiftelsen Nasjonalmuseet for Kunst trenger kunstforsikringer for en rammeavtale over 4 år. Anskaffelsen omfatter forsikringstjenester for kunst, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Haugesund Kommune, som en del av Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet, søker å inngå en rammeavtale for levering av reisebyråtjenester over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 44,5 millioner kroner. Avtalen dekker bestilling av flyreiser, hotell, leiebil og alle typer transport, med fokus på å tilby de mest hensiktsmessige og miljøvennlige reisealternativene til konkurransedyktige priser. Tjenestene skal leveres i Rogaland, og oppdragsgiver prioriterer klima- og miljøvennlige transportalternativer der det er relevant og kostnadseffektivt. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland.
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av nye statlige fellesavtaler for flyreiser, både nasjonalt og internasjonalt. Leverandører av flyreiser inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse, dialogmøter og levere skriftlige innspill for å gi tilbakemelding og input til anskaffelsesprosessen.